Tuleval MängudeÖÖl toimub CS:GO turniir üritustesarja ajaloos esmakordselt. Tegemist on populaarse mänguga. Miks seda juba varasemalt MängudeÖÖle kaasatud pole?
Julgen arvata, et MängudeÖÖ võistluste osa on orgaaniliselt kasvanud selleni, kus me täna oleme. Kui varem peeti kõik suuremad võistlused maha konsoolidel, siis nüüs oleme vaikselt liikumas arvutimängude poole ning kastame tasapisi varbaid ka e-spordi tiiki.
Leian ka, et Eestis on piisavalt huvilisi nii mängurite, kommentaatorite ja ka teiste osas, kes vajavad seda e-spordi pinda, kus ennast teostada. Meil on selles valdkonnas veel omajagu talente avastamata.
Kas reaktsioon turniirile on olnud aktiivne? Kui palju meeskondi on näidanud osalemise vastu huvi?
Nii mängijad kui ka vaatajad on kahtlemata turniirist huvitatud. Suhtlus erinevate osapooltega on olnud aktiivne võistluse väljakuulutamisest alates.
Praeguseni on osalenud meie kvalifikatsioonides umbes 100 meeskonda. Tõsi, seal on kollektiive, kes on meil nii-öelda korduvkülastajad ja on ka varem MängudeÖÖl võistelnud. Eks näis, kui palju meeskondi ennast viimasele, sellel laupäeval (23.09) toimuvale kvalifikatsioonile registreerib.
Kas meeskonnad on Eestist või osaleb ka rahvusvahelisi võistkondi?
Valdav enamus on ikkagi kodumaalt. Oleme kvalifikatsioonide jooksul näinud umbes viite välismaa meeskonda. Nüüd, enne viimast kvalifikatsiooni, on oma huvist teada andnud veel umbes kolm uut välismaa tiimi.
Välismaiseid meeskondi on oodatust vähem, kuid kui vaadata, mis toimub hetkel naaberriikides, siis näeme ka põhjuseid. Soomes toimub Connection LAN, Leedus lõppes just GameON ning Kings of the Balticsi kvaifikatsioonid on kohe algamas.