Nüüd, kus on headest asjadest räägitud on, tuleb ka piitsutada. Kelle hea mõte oli teha rüüde ning relvade värviskeemid ühekordse kasutusega asjadeks? Mikromaksed on minu jaoks vastuvõetamatud, eriti kui nad on mängus, mille eest ma olen juba täishinda maksnud. Neid saab küll teenida ilma sentigi maksmata, kuid ikkagi on nõme, et mul võib olla küll 3 väga lahedat ühe tooni värvainepakki, kuid rüüosi on 4 (pea, keha, käed ja jalad) ning seetõttu pean mõttetult vaeva nägema, et saada uus ere Engram, peale mida selgub siiski, et soovitud värvi ma ei saanudki. Peärast seda, kui kõik missioonid läbitud saavad, pole suurt midagi teha. Loomissioone ei saa uuesti mängida ning Strike on saadaval ainult loendites, mitte kaardil endal. Mitmikmängus saab valida ainult kas Quickplay, kus on n-ö pühapäevamängurid, või Competetive, kus on koos tõsisemad vennad. Mängulaadi ennast aga valida ei saa, vaid peab leppima sellega, mis antakse. Vihkan Supremacy’t – see on mõttetu objektiivile rõhuv mängulaad, kus tiimikaaslased ei tea, kuidas mahakukkunud asjadele vastu minna. Ja asi, mis mulle kõige rohkem vastu hakkab, on tiimide suurus. Tahan sõpradega PvE asju teha? 3 inimese tiim. Raid? Pean 3 inimest veel juurde otsima. Tahan mitmikmängu teha? Pean 2 inimest ära saatma. Lihtsalt nõme.
Destiny 2 on sellele vaatamata aasta üks suurim mäng, mida saab kõige paremini kirjeldada kui esimese Destiny kõik 3 aastat kokku panduna, aga vähema mõttetu mölaga. Võin öelda, et olin üsnagi rahul ning minu PlayStation 4 konsooli jääb see mäng tükiks ajaks.
Muusika oli ka väga ilus.