Anne & Stiili esikaanel poseerib alasti lapseootel Merle Liivak

Anu Saagim
, peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
"Anne & Stiili" esikaanel poseerib alasti lapseootel Merle Liivak
"Anne & Stiili" esikaanel poseerib alasti lapseootel Merle Liivak Foto: Anne&Stiil

Ajakiri Anne & Stiil korraldab juba teist korda kampaania ,«Olen ilus, loomulikult!». Sellel aastal on eesmärgiks julgustada naisi tundma end hästi ja enesekindlalt oma kehas. Kampaaniale pühendatud aprillinumbri esikaanel on Merle Liivak.


 «Anne & Stiil on keha ja enesekindluse teemaga tegelenud esiknumbrist saati, tuntud inimeste kehasid avameelselt näitav rubriik «Keha lugu“ on lugejate seas olnud ülimalt populaarne,» ütleb Anne & Stiili peatoimetaja Ester Kannelmäe.

«Me ei soovi olla üks nendest naisteajakirjadest, mis elukaugeid iluideaale peale surub, seepärast julgustamegi kehateemalise kampaania kaudu naisi oma isikupära ja ainulaadsust hindama.»

Kampaania põhisõnumiks on, et erinevad kehad on ilusad ning et iga naine võiks osata end oma nahas hästi tunda.

Kampaania raames on oodata põnevaid üllatusi. Esimeseks sürpriisiks on homme müüki ja tellijateni jõudva ajakirja esikaas, millel poseerib alasti lapseootel Merle Liivak.

«Tahame seljatada kehaga seotud komplekse ja kutsuda Eesti naisi üles nautima oma ihu, isu, seksuaalsust ja ilu – nüüd ja kohe! Sest meil kõigil on käsil siiski ainult üks elu ja kasutada vaid üks imeline keha.»

Ajakirjast leiab veelgi julgeid naiste välimust ja enesekindlust puudutavaid lugusid. Oma keha lugu räägivad näiteks moekunstnik Tiina Talumees, Miss Estonia 1990 Liis Tappo, laulja Nele-Liis Vaiksoo ning näitlejad Marilyn Jurman, Kersti Heinloo ja Garmen Tabor.

Kõik, kes soovivad toetada ürituse ideed, on oodatud liituma kampaania fänniküljega Facebookis- www.facebook.com/olenilus. Kampaania sõnumiga rinnakleepsud, mis kaasas Anne & Stiili aprillinumbriga, on saadaval ka Montoni kauplustes üle Eesti.

Kampaania toetajad on Nivea ja Aura Vesi. Ürituse õnnestumisele aitab kaasa ka MiBrand Communications.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles