The Sun avaldas ekslikult, et prints Philip suri

Kuninganna Elizabeth II ja ta abikaasa, prints Philip

FOTO: POOL New/REUTERS/Scanpix

Briti tabloid The Sun avaldas eksitava loo, et kuninganna Elizabeth II abikaasa prints Philip suri, kuid hiljem parandas, et tegemist oli valehäirega.

Valeinfo põhjuseks võis olla Facebooki jõudnud informatsioon, et õukond kutsuti kuninganna nõudmisel Buckinghami paleesse erakorralisele kriisikoosolekule.

The Sunis ilmus teade pealkirjaga «Prints Philip suri 95-aastasena, ta surma faktid».

Prints Philip

FOTO: POOL/REUTERS/Scanpix

«Prints Philip, kes kandis ka tiitlit Edinburghi hertsog, oli kuninganna Elizabeth II abikaasa, paaril on neli last – prints Charles, printsess Anne, prints Andrew ja prints Edward,» jätkus uudis.

Sellest loost haaras kinni Prantsuse meedia, mis teatas samuti prints Philipi surmast, kuid teatud reservatsioonidega.

The Sun eemaldas printsi surmaartikli kui Buckinghami palee teatas, et prints Philip loobub sel sügisel ametikohustustest ja tõmbub avalikust elust tagasi. Samas on see valeinfo Google’ist seni leitav.

Juba eile õhtul hakati Ühendkuningriigis spekuleerima, kas kuninganna tervisega on midagi väga korrast ära, sest sotsiaalmeedias levis kulutulena uudis õukonna erakorralisest kokkukutsumisest Buckinghami paleesse. Kuninganna Elizabeth II pressiesindaja ning ka Elizabeth II lapselapsed, printsid William ja Harry kinnitasid, et kuiningannaga on kõik korras ja ärevuseks ei ole põhjust. 

Elizabeth II

FOTO: DAN KITWOOD/POOL/REUTERS/Scanpix

Elu24 maksab vihje eest tasu!

SAADA vihje
Tagasi üles