Galerii: kampaania «Kui võtad, võta vett vahele!» tutvustus Butterfly Lounge'is

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Neljapäeval, 2.märtsil toimus Butterfly Lounge’i kokteilibaaris kampaania «Kui võtad, võta vett vahele!» tutvustus.

Alkoholitootjate ja maaletoojate liidu vastutustundliku alkoholitarbimise kampaania «Kui võtad, võta vett vahele!» kutsub inimesi üles iga tarbitud alkoholiklaasi vahele jooma klaasi vett. Alkoholile vee vahele joomine aeglustab alkoholi tarbimise tempot ning aitab vältida olukordi, kus inimesed alkohoolseid jooke liiga kiiresti tarvitades ruttu purju jäävad.

«Alkoholitootjate ja maaletoojate liit on võtnud endale alkoholikultuuri eestvedaja rolli ning panustab omalt poolt sellesse, et alkoholi tarbitaks teadlikumalt, mõistlikumalt ja ohutumalt,» ütles Alkoholitootjate ja maaletoojate liidu tegevjuht Triin Kutberg. 

kampaania «Kui võtad, võta vett vahele!» tutvustusest Butterfly Lounge'is
kampaania «Kui võtad, võta vett vahele!» tutvustusest Butterfly Lounge'is Foto: Rait Tuulas

Alkoholitootjate ja maaletoojate liidu algatatud kampaaniaga on liitunud juba ligi 50 baari, kus klientidele alkoholi kõrvale kampaaniaperioodil tasuta vett pakutakse ja viis suurt kaubandusketti, kus alkohoolsed joogid kannavad kampaaniasõnumiga kaelarääkijaid. Kampaaniat toetavad ka Eesti Baarmenite Assotsiatsioon ja Eesti Sommeljeede Assotsiatsioon. Kampaania on liitumiseks avatud kõigile toitlustus- ja meelelahutusasutustele ning kauplustele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles