Eesti Playboyl rasked ajad?

Anu Saagim
, peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
2008. aasta oktoobri Playboy kaanestaar Carola Madis
2008. aasta oktoobri Playboy kaanestaar Carola Madis Foto: Kaupo Kikkas / Playboy Eesti
Väidetavalt on meesteajakirja Playboy kirjastaja
Bränd Kirjastused suurtes majanduslikes raskustes. Elu 24 uuris kirjastuse tegevjuhilt ja suuromanikult Andre Lindvestilt, kas kuulujutud miljonitesse kroonidesse ulatuvast kahjumist vastavad tõele.

Kas jutud Playboy lõpetamisest vastavad tõele?

Need jutud ei vasta tõele, pigem on tegu pealiskaudsete ja pahatahtlike tõlgendustega. Kuna Playboy nimi ja negatiivne uudis mõlemad üldjuhul müüvad, siis miks mitte panna need kaks kokku ja keerutada selle ümber.

Kui isegi faktid on õiged, on küsimus alati selles, kuidas info esitatud on. Antud juhul on tegemist ikkagi pigem improviseerimisega ja pahatahtliku ründamisega.

OÜ Bränd Kirjastused omanikud pole kunagi olnud valiku ees lõpetada ajakirja Playboy väljaandmine, kõik on toimunud vastavalt planeeritule.

Alles hiljuti kirjutasid paljud meediaväljaanded, et erinevates kirjastustes toimuvad koondamised. Vaevalt et selle põhjal saab väita, et kõik nad uksi sulgema hakkavad.

Kirjastuste majandusaasta aruandeid lugedes võib väita, et praegu kannavad
miljonitesse ulatuvaid kahjumeid enamik ka juba kaua turul tegutsenud suurkirjastusi ning sarnased omakapitali miinused eksisteerivad pea kõigil
peategevusena ajakirjade kirjastamisele keskendunud ettevõtete puhul.

Kuidas Playboyl tegelikult läheb?

Playboyl läheb täiesti normaalselt. Oleme alles aasta aega turul olnud, kuid praegu on meil lojaalseid tellijaid ligi 3000.

Ajakirja tiraaž on 12 000 ringis ning see kasvab stabiilselt. Nüüd tegeleme aktiivselt uue veebikeskkonnaga, mille avamine on küll erinevatel põhjustel edasi
lükkunud, kuid loodetavasti avame selle veel enne aasta lõppu.

Põhimõtteliselt on kõik läinud plaanipäraselt. Rõhutaksin veel kord, et alles alustanud ajakirjalt, eriti praegustes tingimustes, saaks ainult võhik või pahatahtlik nõuda kasumlikkust kohe esimese 2-3 numbriga.

Millised on tulevikuplaanid?
Tulevikuplaanid on endiselt jätkata ajakirja väljaandmist, arendada
jõudsalt veebikeskkonda ja kes teab, ehk laienedagi.

Kuidas Carola Madisega Playboy number on müünud? Igatahes R-kioskites on see number otsakorral.

Carolaga number on müünud üle ootuste hästi, ootame põnevusega lõplikke
tulemusi. Muuseas, R- kiosk ei ole mitte ainuke koht, kus ajakiri juba otsas, nii et – kiirustage!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles