Tallinna Loomaaia Sõprade Seltsi juhatuse esimehe Alar Lõhmus sõnul tõi kõige rohkem raha sisse 2015. aasta oma erinevate kampaaniatega. Väga aktiivselt on kasutatud ka kolme telekomifirma poolt pakutavat annetamisvõimalust. «Arvan, et eestlased on oma võimalusi arvestades päris lahked ja abivalmis,» ütleb Alar Lõhmus. «Ilmselt tahaks paljud panustada lihtsalt tööga, aga esialgu ei ole see antud projekti raames veel võimalik. Korraldame veel jääkarumaja tutvustavaid kampaaniad ja kogume nende käigus raha.»
Kogu polaariumi ehituseks vajaminev summa ei ole juhatuse esimehe sõnul veel koos, küll aga 90 protsenti jääkarumaja ehituseks vajaminevast. «Selle puuduva raha kohta on mul raske vastata, kuna ehituse käigus võib veel ilmneda mingeid ootamatusi. Kindlasti saab kulutada väga palju interaktiivse osa peale polaariumis, aga kas see alati just hädavajalik on? Ei tohi liiale minna, sest hiljem peab kõike seda jooksvalt haldama,» lisab ta.
Veronika Padari sõnul on hetkel projekti täismaksumusest puudu veel märkimisväärne summa ja seda loodetakse leida ettevõtjate abiga. Käigus on küll algne projekt, kuid asjade edenedes on tulnud selles muudatusi teha, mis on ka kulusid lisanud. «Rääkisime Taani inimestega, kelle abiga projekt sai tehtud ja leidsime lahenduse, mis tagab parima tulemuse just jääkarudele õigete tingimuste loomiseks,» selgitab ta.
Kampaania sõnumikandja, karutüdruk Nora, on Veronika Padari kirjelduse järgi juba peaaegu ema suurune karutütarlaps, kelle jälgimisest on näha, et ta tahaks oma praegusest kitsast puurist avaramasse keskkonda pääseda. See juhtub tõenäoliselt oktoobris ja siis kolib kogu perega polaariumi ka kõige väiksem pereliige, karupoeg, kes on selleks ajaks peaaegu aastane.