Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Teletop: näosaade teeb rekordeid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Su nägu kõlab tuttavalt finaal
Su nägu kõlab tuttavalt finaal Foto: Erlend Štaub

Eelmisel nädalal kahekümne kahes Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris olnud 5332 saatest esimesele kohale tuli näosaate finaal, mis kogus telerite ette 346 000 paroodiahuvilist.

Kui jätta kõrvale need 6000 inimest, kes olid Saku Suurhallis kohapeal, siis tipphetkel oli «Su nägu kõlab tuttavalt» saadet pühapäeval vaatamas 459 500 televaatajat. Kõrgema reitinguga saadet otsides tuleb Eesti teleajaloos tagasi minna neli ja pool aastat, kevadesse 2012, kui ETV Eurovisiooni lauluvõistluste finaali vaatas keskmiselt 29,1 protsenti elanikkonnast.

Su nägu kõlab tuttavalt finaal
Su nägu kõlab tuttavalt finaal Foto: Erlend Štaub

Teisele kohale tõusis menusari «Pilvede all», mis kogus telerite ette 179 000 draamahuvilist ja «Nädalalõpp Kanal 2ga» hoidis kolmandat positsiooni.

«Nädalalõpp Kanal 2ga», 11.saade, Liis Lemsalu ja Daniel Viinalass
«Nädalalõpp Kanal 2ga», 11.saade, Liis Lemsalu ja Daniel Viinalass Foto: Ardo Kaljuvee

Tõusu esikümne sekka on teinud ka kõhe Eesti selgeltnägijate saade, humoorikas «Naabriplika» ja pühapäevane vestlussade «Hommik Anuga».

TOP 10 VAADATAVAMAT SAADET (NÄDAL 48)

Vaatajaid saateminuti kohta

koht/ koht eelmisel nädalal/ saade/ kanal/ vaatajaid tuh/ % sihtrühmast

1/ -/ SU NÄGU KÕLAB TUTTAVALT-FINAAL/ TV3/ 346 000/ 28,7

2/ 6/ PILVEDE ALL/ Kanal 2/ 179 000/ 14,8

3/ 3/ NÄDALALÕPP KANAL 2GA/ Kanal 2/ 164 000/ 13,6

4/ 7/ SUUR KOMÖÖDIAÕHTU/ Kanal 2/ 161 000/ 13,3

5/ 2/ MEIE AASTA AUSTRAALIAS/ Kanal 2/ 160 000/ 13,2

6/ 8/ ÕNNE 13/ ETV/ 152 000/ 12,6

7/ 9/ RADAR/ Kanal 2/ 150 000/ 12,4

8/ 14/ EESTI SELGELTNÄGIJATE TULEPROOV/ TV3/ 148 000/ 12,2

9/ 10/ KODUTUNNE/ Kanal 2/ 147 000/ 12,2

10-11/ 23/ HOMMIK ANUGA/ ETV/ 145 000/ 12,0

10-11/ 17/ NAABRIPLIKA/ Kanal 2/ 145 000/ 12,0

Sihtrühm: 4 aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 28.11.2016-04.12.2016

Allikas: TNS EMOR, Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Tagasi üles