/nginx/o/2015/11/24/4733907t1h588b.jpg)
Eelmisel nädalal kahekümne kahes Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris olnud 5308 saatest esimesele kohale tuli seekord näosaate finaalieelne erisaade, mis kogus telerite ette 247 000 huvilist.
Eelmisel nädalal kahekümne kahes Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris olnud 5308 saatest esimesele kohale tuli seekord näosaate finaalieelne erisaade, mis kogus telerite ette 247 000 huvilist.
Teisele kohale tuli Tuuli Roosma pere seikluste saade Austraalias ning kolmandale tegi tugeva tõusu Kanal 2 meeleolukas nädalalõpusaade.
Eestlased kasutasid võimalust ja vaatasid ära kodumaise mängufilmi «Must Alpinist», mis kogus telerite ette 165 000 huvilist.
Vaatajaid saateminuti kohta
koht/ koht eelmisel nädalal/ saade/ kanal/ vaatajaid tuh/ % sihtrühmast
1/ -/ SU NÄGU KÕLAB TUTTAVALT-FINAALI EEL/ TV3/ 247 000/ 20,5
2/ 3-4/ MEIE AASTA AUSTRAALIAS/ Kanal 2/ 184 000/ 15,2
3/ 9/ NÄDALALÕPP KANAL 2GA/ Kanal 2/ 180 000/ 14,9
4/ -/ MF MUST ALPINIST/ TV3/ 165 000/ 13,6
5/ 6/ PEALTNÄGIJA/ ETV/ 162 000/ 13,4
6/ 2/ PILVEDE ALL/ Kanal 2/ 157 000/ 13,0
7/ 3-4/ SUUR KOMÖÖDIAÕHTU/ Kanal 2/ 155 000/ 12,8
8/ 8/ ÕNNE 13/ ETV/ 145 000/ 12,0
9/ 5/ RADAR/ Kanal 2/ 135 000/ 11,2
10/ 7/ KODUTUNNE/ Kanal 2/ 134 000/ 11,1
Sihtrühm: 4 aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 21.11.2016-27.11.2016
Allikas: TNS EMOR, Teleauditooriumi Mõõdikuuring