Lõpuks ometi on ka Eestis tekkimas kaunite jõulureklaamide traditsioon. Need on reklaamid, mis ei püüa sulle iga hinna eest midagi müüa, vaid tekitavad lihtsalt mõnusa meeleolu.
Vau! Lõpuks ometi on ka Eestis tekkimas kaunite jõulureklaamide traditsioon! (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Heaks eeskujuks on näiteks Telia, kes on juba teist aastat jutti kinkinud Eesti rahvale jõululiku ümbertöötluse mingist toredast Eesti laulust. Sel aastal laulis maestro Riho Sibul uuesti sisse Curly Strings’i loo «Muu ei loe». Kui sellele lisada südantsoojendav film, siis poebki jõulumeeleolu kenasti põue.
Vaata!
Kuidas meeldib?