Käesoleva nädala kolmapäeval tutvustas rahvusvahelisi auhindu võitnud Korea ilubränd It´S SKIN enda hitt-tooteid ning uusi mangostani ja rohelise tee raviomadustel põhinevaid tootesarju. Tea Wan teemajas toimunud tee- ja iluõhtul andis nahahooldustoodete kaubamärk ülevaate ka aasialike ilurituaalide eripärast.
Galerii: Lõuna-Korea tuntud ilubränd viis läbi aasiapärase iluõhtu
It’S SKIN on Souli Ülikooli dermatoloogidega koostöös loodud kosmeetika- ja nahahooldustoodete sari. Teadusuuringute baasil välja arendatud tooted sisaldavad kõrge puhtusastmega looduslikke ning unikaalsed koostisosi ja minimaalselt antiseptikuid.
It’S SKIN maaletooja Monika Vahtre sõnul on bränd ennekõike tuntudki kõrge kvaliteedi ja järjepideva arendus- ning innovatsiooniprotsessi poolest. «It'S SKINi tooteid iseloomustab dermatoloogide poolt välja töötatud kvaliteetne sisu, rahvusvahelisi disainiauhindu võitnud pakendid ning taskukohane hind,» selgitab Vahtre. Toodete omadustest rääkides mainib Vahtre, et It’S SKINi tooted annavad nahale ka meie ilmastikus vajaliku kaitse, ennetavad nahaprobleeme ja aitavad taastada naha loomuliku niiskustasakaalu.
Ka eestlannade igapäevase kiire elutempoga, kui ei ole aega tihedaks spaade ning kosmeetikute külastamiseks, sobituvad populaarsed kangasmaskid ning efektiivsed seerumid, mis vaid minutite jooksul naha särama panevad ja seda turgutavad. «Brändi populaarsusest räägib ka see, et It'S SKINi brändipoode on erinevates riikides juba üle 300,» lisab Vahtre lõpetuseks.
It'S SKINi tooted on müügil Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas, I.L.U. kauplustes, suuremates Apotheka ja Südameapteekides, samuti It´S SKINi veebipoes www.itsskin.ee.