Eelmisel nädalal kahekümne kahes Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris olnud 5230 saatest esimest kohta hoiab endiselt näosaade, mis tõi telerite ette 299 000 silmapaari.
Teletop: näosaade tegi uue rekordi
Uuringufirma Kantar Emori andmetel vaatas viimast saadet sel pühapäeval keskmiselt pea veerand ehk 24,7 protsenti Eesti elanikkonnast (vanuses 4 ja enam aastat). Tipphetkel oli saatel 361 000 vaatajat.
Selle aasta telesaadete edetabelis kuulub näosaate viimati eetris käinud episoodile neljas koht. Temast ette jäävad ETV saated nagu Eesti Laulu finaal, presidendi vabariigi aastapäeva vastuvõtt ja vabariigi aastapäeva «Aktuaalne kaamera».
Teisele kohale eelmise nädala teletopis tuli ETV «Pealtnägija» ning kolmandat hoiab humoorikas Kanal 2 «Suur komöödiaõhtu».
Vaatajate huvi on kasvanud ka Teet Margna «Kuldvillaku» ja sarja «Papad mammad» vastu.
TOP 10 VAADATAVAMAT SAADET (NÄDAL 43)
Vaatajaid saateminuti kohta
koht/ koht eelmisel nädalal/ saade/ kanal/ vaatajaid tuh/ % sihtrühmast
1/ 1/ SU NÄGU KÕLAB TUTTAVALT/5/ TV3/ 299 000/ 24,7
2/ 4/ PEALTNÄGIJA/ ETV/ 174 000/ 14,4
3/ 3/ SUUR KOMÖÖDIAÕHTU/ Kanal 2/ 173 000/ 14,3
4-5/ 2/ PILVEDE ALL/ Kanal 2/ 160 000/ 13,3
4-5/ 5/ MEIE AASTA AUSTRAALIAS/ Kanal 2/ 160 000/ 13,3
6/ 12/ KULDVILLAK/ Kanal 2/ 148 000/ 12,3
7/ 6/ KODUTUNNE/ Kanal 2/ 142 000/ 11,8
8/ 11/ NÄDALALÕPP KANAL 2GA/ Kanal 2/ 141 000/ 11,6
9/ 8/ NAABRIPLIKA/ Kanal 2/ 138 000/ 11,4
10/ 15/ PAPAD MAMMAD/ TV3/ 132 000/ 11,0
Sihtrühm: 4 aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 24.10.2016-30.10.2016
Allikas: TNS EMOR, Teleauditooriumi Mõõdikuuring