Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Noored meigihuvilised: NYXi avamine tõi kaubamajja meetrite pikkused järjekorrad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Laupäeval, 22.oktoobril Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas avatud NYXi shop-in-shop tõi kohale sadu meigisõpru ja ustest välja ulatuvad järjekorrad. Avamisel jagas meiginippe jumestaja Maret Ubaleht ja fännidega kohtus ilumaailma tõusev täht Getter Jaani. Muusikaga lõi mõnusat meeleolu DJ Griti Suun ning ostlejate rõõmuks oli avatud legendaarne fotoboks.

NYX Professional Makeup asutati 1999.aastal Los Angeleses noore jumestuskunstniku Toni Ko poolt kindla visiooni, inspiratsiooni ja ideega – hakata looma professionaalseid tooteid, mis oleksid kättesaadavad igaühele. Alustava jumestuskunstnikuna teadis Toni, et brändid, millega sooviks oma meigikohvrit täiendada, on algajale liiga kallid, teisalt pole jälle taskukohaste brändide valikus profijumestajale piisavalt värve.

Artikli foto
Foto: Kalev Lilleorg

Ettevõtja taustaga ema eeskujul otsusts Toni täita turul oleva augu ja asutada jumestusbrändi, mille valikus on küll lai valik profotooteid, kuid taskukohaste hindadega. Seitseteist aastat hiljem on üksnes silmapliiatsi tootmisega alustanud NYX Professional Makeup’ist välja arenenud maailma kiiremini kasvav meigibränd.

Artikli foto
Foto: Kalev Lilleorg

Nüüd on NYXi valikus enam kui 2000 toodet – igas toonis silmavärve, huulepulki ning jumestustooteid näole.

Artikli foto
Foto: Kalev Lilleorg

Vaata galeriist!

Tagasi üles