Tsavelakos on aastaid Kreeka vetes korraldanud sukeldumiskursusi ja sukeldumisi ning tema sõnul on laevavrakid unikaalsed, edastab foxnews.com.
Hiljutissel mereteemalisel konverentsil käis ta välja plaani teha Britannicust, kuid ka Kea saare piirkonnast teemapark.
Laevafirma White Star Line laevad Olympic, Britannic ja Titanic valmisid 1911. aastal, moodustades Olympic laevaklassi.
Kui uppumatuks peetud Titanic 1912. aastal uppus, lisas Belfasti laevaehtusfirma Harland and Wolff Britannicule ja Olympicule lisa päästepaate ja –veste, tugevdas laevakere ja paigaldas võimsamad seadmed.
Kõik kolm alust olid mõeldud liinilaevadeks Atlandi ookeanil. Kuid Esimese maailmasõja puhkedes said Britannicust ja Olympicust ujuvhaiglad. Pärast Esimest maailmasõda jätkas Olympic Atlandi liinilaevana kuni 1930. aastate keskpaigani.
Britannic oli 21. novembril 1916 seilamas Egeuse mere põhjaosas asuva Lemnose saare juurde, et sealt võtta pardale haavata saanud Briti sõdurid. Arvatakse, et Britannic sai Kea saare juures sakslaste torpeedotabamuse. Kui Titanic uppus kahe tunniga, siis Britannic 55 minutiga.
Britannicu pardal olnud 1065 inimesest uppus vaid 30.
120 meetri sügavusel asuva Britannicu vraki leidis 1975. aastal tuntud prantslasest mereuurija Jacques Cousteau.
Kreeka võimud korraldasid selle kuu alguses merenduskonverentsi, kus esinesid ajaloolased, sukeldumiseksperdid, okeanograafid ja laeval hukknute järeltulijad, et arutada Britannicu tulevikku ja selle laeva 100. hukuaastapäeva tähistamist.