22. oktoobril esitleb TFW 10. juubeli raames oma uut kollektsiooni pesubränd Kriss Soonik. Show teemaks on «The Morning After» ning oodata võib krissilikult hoogsat, väikeste vimkadega showd, kus näidatakse nii sügis/talv 2016, kevad/suvi 2017 kui ka spetsiaalselt show jaoks valminud disaine.
Kriss Sooniku sügis-talvise kollektsiooni fookuseks on kuldne tripidetail, mida on kasutatud ootamatutes kohtades kaunistuse ja funktsionaalse lisandina.
/nginx/o/2016/09/30/5900771t1hbadf.jpg)
Disainer on tripidetaile kasutanud oma kollektsioonides juba aastaid ja alati omamoodi erilisel moel.
/nginx/o/2016/09/30/5900795t1h1e2b.jpg)
Nimelt tema kollektsioonis on tripid pigem näitamiseks kui peitmiseks ning kombineeritud trikotaažiga, tuues need buduaarist välja ja tehes kantavaks ka igapäeva riietusena.
/nginx/o/2016/09/30/5900773t1hdc06.jpg)
Kriss Soonik on omanimelise pesufirma looja ning Kuldnõela ja aasta noore naisettevõtja tiitli omanik. Aastal 2009, peale London College of Fashionis magistrikraadi omandamist ning töötamist mainekates pesubrändides Madame V ja AgentProvocateur, leidis Kriss, et aeg on küps oma brändi loomiseks.
/nginx/o/2016/09/30/5900781t1h0b1e.jpg)
Nüüdseks on Kriss Soonik Loungerie edasimüüjateks pesubutiigid ja kaubamajad üle terve Euroopa, USA, Jaapani ning Lähis-Ida. Tema loomingut on kajastanud kõik suurimad moeajakirjad alustades Vogue'ist ja lõpetades Cosmopolitaniga.