TFW/ Kriss Soonik toob moelavale pesumoe vimkad

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

22. oktoobril esitleb TFW 10. juubeli raames oma uut kollektsiooni pesubränd Kriss Soonik. Show teemaks on «The Morning After» ning oodata võib krissilikult hoogsat, väikeste vimkadega showd, kus näidatakse nii sügis/talv 2016, kevad/suvi 2017 kui ka spetsiaalselt show jaoks valminud disaine.

Kriss Sooniku sügis-talvise kollektsiooni fookuseks on kuldne tripidetail, mida on kasutatud ootamatutes kohtades kaunistuse ja funktsionaalse lisandina.

TFW 2016: Kriss Soonik
TFW 2016: Kriss Soonik Foto: Kriss Soonik Loungerie

Disainer on tripidetaile kasutanud oma kollektsioonides juba aastaid ja alati omamoodi erilisel moel.

TFW 2016: Kriss Soonik
TFW 2016: Kriss Soonik Foto: Kriss Soonik Loungerie

Nimelt tema kollektsioonis on tripid pigem näitamiseks kui peitmiseks ning kombineeritud trikotaažiga, tuues need buduaarist välja ja tehes kantavaks ka igapäeva riietusena.

TFW 2016: Kriss Soonik
TFW 2016: Kriss Soonik Foto: Kriss Soonik Loungerie

Kriss Soonik on omanimelise pesufirma looja ning Kuldnõela ja aasta noore naisettevõtja tiitli omanik. Aastal 2009, peale London College of Fashionis magistrikraadi omandamist ning töötamist mainekates pesubrändides Madame V ja AgentProvocateur, leidis Kriss, et aeg on küps oma brändi loomiseks.

TFW 2016: Kriss Soonik
TFW 2016: Kriss Soonik Foto: Kriss Soonik Loungerie

Nüüdseks on Kriss Soonik Loungerie edasimüüjateks pesubutiigid ja kaubamajad üle terve Euroopa, USA, Jaapani ning Lähis-Ida. Tema loomingut on kajastanud kõik suurimad moeajakirjad alustades Vogue'ist ja lõpetades Cosmopolitaniga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles