Septembrikuus pühendub Stockmann koos elustiili-, sisustus-, moe- ja ilublogijatega põhjamaistele maitsetele, koduaksessuaaridele, rõivastele ning ilutoodetele. Läbi nelja nädala on kaubamajas fookuses neli erinevat, kuid põhjamaadele vägagi iseloomulikku teemat: urbanism, kudumid ja naturaalsed materjalid, karakteristlik minimalism ning meri.
Septembrikuus kõigele põhjamaisele keskenduva Stockmanni kaubamaja vallutavad blogijad
Skandinaavialikule elustiilile pühendatud kampaania «Põhjala lummuses» raames saab häid vihjeid, kuidas kanda välja põhjamaine linlik tänavastiil, millised on kõige uuemad kudumite trendid ning mil moel kombineerida merest inspireeritud rõivaid enda igapäevasesse riietusse. Moenõuandeid jagab ning enda põhjamaised lemmikud Stockmanni moeosakonnast valib välja ka moeajakirjanik ja blogija Aljona Eesmaa. Iluosakonnast leiab rohkelt vihjeid, kuidas hoolitseda enda naha eest peagi läheneval karmil talveperioodil. Enda meeliskosmeetikat Stockmanni põhjamaiste ilutoodete valikust tutvustab blogija Anna Elisabeth.
Sisustuses on fookuses põhjalale iseloomulik minimalism. Koduosakonna võtavad üle näiteks elustiiliblogija Rauno Pello ning sisustusblogija Miramii Maarja Vaher, kes selekteerivad just skandinaavialikku koju sobivad sisustusaksessuaarid. Välja valitud lemmiktoodetega on võimalik tutvuda Stockmanni koduosakonnas.
Stockmanni kaubamaja konto Instagrami´s võtavad nelja nädala vältel vaheldumisi üle erinevad trendieeskujud ja blogijad - näiteks moeblogija Britta Talving ja elustiiliblogija Pille-Riin Saaremets, kes jagavad parimaid skandinaavialikke leide Stockmannist ning vihjeid nii toidu-, sisustus-, ilu- kui moevallast. Stockmannis on avatud ka spetsiaalne terviklik Nordic Corner, kust leiab parimaid näiteid põhjamaise elustiili hetketrendidest.
Põhjamaisele eluviisile pühendatud kampaania kestab Stockmanni kaubamajas 2. septembrist kuni 2. oktoobrini.
Vaata rohkem infot kodulehel või FB/stockmanneesti