Eesolev suur driftivõistlus paneb vere keema igal autospordifännil, sest stardis on palju võimsaid autosid, mida näeb sellises koosseisus Eestis vaid kord aastas.
Tegemist on Euroopa driftimise koorekihiga, kellele tuleb Eesti oma sõitjatel vastu saada. Kaarte segavad ka külalised Austraaliast.
Millega väliskülalised sõidavad?
Ilmselgelt ei tule nad siia meie kohalikke driftijaid mütsiga lööma, vaid võimsusega lämmatama. Kõige võimsamate sekka paigutub Ukraina driftimeister Dmitriy Illyuki Nissan S14, mille 5,6 liitrisel V8 mootoril on võimsust lausa üle 1000 hobujõu! Jõu raskekaallaste sekka asetub ka norralase Fredrik Myhre Toyota Supra, millel üle 1000 hobujõu ning samaväärne on Leedust pärit Andrius Vasiliauskase BMW.
Võimsuselt alla ei jää ka paljud teised konkurendid. Näiteks Läti tippdriftija Janis Eglite BMW-l on võimsust üle 800 hobujõu, umbes samapalju jõudu on Soome võistleja Dennis Haggblömi Honda S2000-l ning alla ei jää ka Küproselt pärit Enver Haskasapi Nissan 350Z.
Iirlased on siia saatnud lausa raskekahuriväe, sest üksikute võimsate autode asemel on neid rohkem!
Iirlase Nigel Colferi Nissan S13-l on enam kui 700 hobujõudu, aga valitseval Euroopa meistril ja kõige tituleeritumal Iiri driftijal James Deane’i Nissan S14-l on ligikaudu 800 hobujõudu.
Kes kellele ära teeb? Kas ainult võimsus maksab?
üheks ekstreemsemaks driftirajaks nimetatud Laitse Rallypark ei ole amatööridele, vaid kogemuse ja sõiduoskused saavad siin maksma panna need, kel asi käpas. Ajalugu näitab, et ka kogenud võistlejaile võivad rajal olev hüpekas ja betoonsein saada saatuslikuks ning siis on võidulootused kustunud esimese sõiduvääratusega. Võidab see, kel on vääramatu käsi, raudsed närvid ning ka pisut õnne tagataskus!
Euroopa suurim driftilahing Drift Allstars Optibet Estonian GP juba sel nädalavahetusel Laitse Rallypargis! Vaata suurt sõitjate galeriid SIIT!