Senine kaheaastane Yeezy brändi ja toodete edu võimaldas esmakordselt adidase ajaloos sõlmida laiem partnerlus spordibrändi ja mittesportlase vahel.
Kanye West + adidas loob uut spordi- ja vabaajatoodete tulevikku, ühendades adidase tehnilised ja uuenduslikkud teadmised ja võimalused Kanlye Westi kui selle valdkonna visionääri kujutlusvõimega.
Adidas asub Kanye Westiga koostöös välja arendama kõiki uusi Yeezy brändi tooteid.
Kanye West kirjeldas koostööd järgmisena: «Senine kahe-aasta-pikkune Yeezy ja adidase koostöö on võimaldanud vaadata meil edasi tulevikku. See partnerlus näitab, et igaüks, kellel on unistus, saab unistada ilma piiranguteta.»
Adidas Group juhatuse liige Eric Liedtke selgitas, et adidas + Kanye West bränd avab spordimaailmale Kanye loovust, aidates kaasa selle valdkonna innovatiivsusele. Just seda on adidas alati soovinud – võimaldada loovinimestel luua uusi lahendusi.
Yeezy ja adidase senine ühine edulugu – Yeezy Boots 350 – oli ajaloo kõige kiiremini läbi müüdud jalatsimudel, mis pälvis ühtlasi ka 2015. aasta lõpus Footwear News poolt iga-aastaselt välja antava tiitli «Shoe of the Year».