Kanal 2 heategevuslik oksjonisaade «Parim pakkumine» võitis täna Budapestis finaaliga kulmineerunud rahvusvahelise telesaadete konkursi «Pitch & Play Live».
Kanal 2 «Parim pakkumine» võitis rahvusvahelise telesaadete võistluse
Suve suurima ja olulisima teleturu NATPE raames toimunud originaalformaatide konkursi «Pitch & Play Live» võitjaks kuulutati äsja Kanal 2 heategevuslik oksjonisaade «Parim pakkumine». Eestis loodud saateformaati hindas žürii silmapaistvalt eristuvaks, tunnistades, et vaatamata Eesti väiksusele tehakse siin suurepäraseid saateid. Finaalis „Parimat pakkumist“ tutvustanud Kanal 2 esindaja Nele Pavese sõnul tõi žürii ja auditoorium saate puhul esile selle mitmekülgsust – põnevust, heategevuslikku poolt ja positiivset meelelahutust.
«Pitch & Play Live» võistlus toimus esimest korda, eesmärgiga pakkuda Ida- ja Kesk-Euroopa regioonis loodud formaatidele võimalust murda rahvusvahelisele teleturule. «Parima pakkumise» kõrval jõudsid finaali kaks Ukrainas loodud suurejoonelist stuudiosaadet – huumorishow «Crack Them Up. Kids» ja talendisaade «Pick the Right Box». Kõikide finaali jõudnud formaatide eelduseks oli uudne lähenemine ja läbilöögivõime rahvusvahelisel teleturul. «Parim pakkumine» on juba tekitanud teletootjate ja -levitajate seas huvi, mis annab alust loota, et heategevuslikul oksjonisaatel õnnestub jõuda ka teiste maade tele-ekraanidele.
«Parim pakkumine» on Kanal 2, Osta.ee ja tootjafirma Osakond koostöös sündinud saade, kus tuntud eestlased annetasid heategevuslikule reaalajas toimuvale online-oksjonile oma isiklikud asjad. Saade jõudis Kanal 2 ekraanile sel kevadel ja kokku annetati saate raames heategevuseks kümneid tuhandeid eurosid.