/nginx/o/2007/10/05/5333t1h367a.jpg)
John Galliano ühendab jõud Diesel’iga, et tuua mood lasteni. Diori peadisainer, kes näitab laupäeval Pariisis ka omanimelist kollektsiooni, on sõlminud viie aasta pikkuse lepingu Itaalia riidefirmaga.
John Galliano ühendab jõud Diesel’iga, et tuua mood lasteni. Diori peadisainer, kes näitab laupäeval Pariisis ka omanimelist kollektsiooni, on sõlminud viie aasta pikkuse lepingu Itaalia riidefirmaga.
Kollektsioon on veel nimeta, kuid on suunatud 4-14-aastastele tüdrukutele ja poistele.
„Kõrgmood on hetkel väga kõva sõna. Seega ei peaks üllatusena tulema, et mõjutused jõuavad ka mudilaste riietuseni,“ ütles Diesel’i peamees Renzo Rosso, kirjutab vogue.com.
„Galliano armastab luua muinasjutulisi maailmasid isegi täiskasvanutele. Kujutlege vaid, kui palju suudaks ta lasteriietusele juurde anda,“ lisas ta.
Õnneks ei tule kollektsiooni ilmumist kaua oodata, sest esitlusele tuleb see juba järgmise aasta jaanuaris. Poodidesse peaks jõudma 2008 sügis-talvel.
Tulevane aasta tõotab Gallianole tulla väga toimekas. Lisaks lasteriietele on moeloojal plaanis veel uus kosmeetikasari ning käekellade ja ujumisriiete kollektsioon.