Samal ajal on näha laste huvide vahel erinevates riikides märkimisväärset erinevust.
12-kuist perioodi hõlmav aruanne näitab anonüümseks muudetud statistikat, mille kogusid Kaspersky Lab’ rakendused personaalarvuti jaoks Windows PC baasil ja Mac arvutite jaoks sisselülitatud Vanemate kontrolli mooduliga, ning esitab eelnevalt paikapandud neljateistkümnest kategooriast ühe alla sattuva potentsiaalselt kahjuliku sisuga veebilehtede külastuste või külastuste katsete osakaalu. Statistika näitab, et aruande perioodil vähendasid lapsed täiskasvanuile mõeldud kommunikatsioonikeskkonna ja informatsiooniga saitide külastamist. Seda tendentsi saab seletada sellega, et lapsed paigutavad üha suurema osa neid haavavatest tegevusliikidest mobiilseadmetesse, mida aruandega ei kaetud.
Vanemate kontrolli käivitamise statistika märgitud ajavahemikul Baltimaades (Leedu, Läti, Eesti) näitab: lapsukesed veedavad aega sagedamini sotsiaalvõrgustikes, vaadates ebasobivat sisu ja klikates ohtlikele viidetele. See kategooria hoiab juhtivat positsiooni enamusel Baltimaade noortest kasutajatest (33%). Lisaks külastavad lapsed mitte vähema sooviga kasuaalsete mängudega saite (29%) ja otsivad informatsiooni narkootiliste ainete kohta (28%).
Kategooria „internetikommunikatsiooni keskkond“ oli kõige populaarsem Mehhikos (86%), Venemaal, Brasiilias ja Itaalias (kõik veidi üle 70%). Sel perioodil kõige vähem suhtlevad lapsed olid Hiinas (30%), Saksamaal (31%) ja Suurbritannias (32%). Huvitav on, et mida vähem populaarne on riigis nimetatud kategooria, seda populaarsem on kategooria „Arvutimängud“. Lapsed Suurbritannias (28%), Saksamaal (26%) ja Austraalias (21%) mängivad online suurima tõenäosusega, samal ajal kui lapsed Mehhikost (4%), Itaaliast (6%) ja Jaapanist (7%) teevad seda väiksema sagedusega.
Kui asi puutub video vaatamisse, muusika kuulamisse ja tarkvara allalaadimisse, siis lapsed Jaapanis on selged liidrid (12% Vanemate kontrolli kõikidest teadetest). Samuti teevad nad online oste suurema tõenäosusega kui lapsed ja teismelised Hiinas (20%). Kategooria „Alkohol, tubakas ja uimastid“ kogus kõige rohkem teateid Saksamaal (23%) ja Suurbritannias (25%). Omakorda pälvis täiskasvanutele mõeldud sisu laste seas suurima huvi Hiinas (23%) ja Jaapanis (5%). See teema on vähem huvitav lastele Suurbritannias ja USAs (mõlemad riigid vähem kui 1%).