Austraalia lihapood vabandas, kuna reklaamis peekonit enesetapupommitaja teemaga

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Austraalias New South Walesis Naroomas tegutseva lihakarni omanik Jeff Rapley vabandas, kuna reklaamis oma peekonit, et kaks viilu seda aitab ennetada enesetapupommitajaks saamist.

Reklaamis oli: «Kahe viilu auhindu võitnud Rapley peekoni hommikusöögiks söömisega kahandada võimalust saada enesetaputerroristiks 100 protsendi võrra», edastab The Telegraph.

Narooma elanikud märkasid kummalist reklaami teatades Rapleyle, et see ei ole sobiv. Lihapoe omanik võttis reklaami maha.

Enne mahavõtmist jõudsid möödakäijad sellest fotosid teha ja need jõudsid sotsiaalmeediasse, kus said üllatavalt populaarseks.

Rapley sõnul  ei olnud  ta eesmärgiks solvamine, vaid oma kauba reklaamimine ja müüginumbrite suurendamine. Ta rõhutas, et reklaamis ei olnud viidatud ühelegi usule ning ta kaupluses töötab müüjana moslem.

«Ma ei ole rassist ja ma ei külva solvanguid. Sotsiaalmeedias keerati lihtsalt «vint üle»,» teatas lihapoe omanik.

Ka negatiivne reklaam on reklaam ja nimetatud peekon muutus skandaali tekkides väga populaarseks.

Mitmel pool maailmas, kaasa arvatud Austraalias ollakse valvel, et kus ja millal võib olla järgmine Islamiriigi või selle grupeeringu käsilaste poolt korraldatud terrorirünnak.

Austraalias on islamistid viimase 18 kuuga pannud toime vähemalt kuus terrorirünnakut. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles