Pilk peale! Eesti tuntud disainerid lõid jäätisest inspireeritud teosed

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kätlin Kaljuvee
Kätlin Kaljuvee Foto: Kätlin Kaljuvee

Armastatud Eesti moedisainerid Aldo Järvsoo, Tiina Talumees ja Kirill Safonov ning illustraatorid-kunstnikud Anneli Akinde, Kätlin Kaljuvee ja Leslie Laasner lõid Magnumi «Vabasta endas kiskja» kampaania raames unikaalsed teosed, kus moodsas linnadžunglis kohtuvad mänguline kunst ja kaunid kleidid. Töid saab näha näituse «Release the Beast» raames Viru Keskuse aatriumis, mis jääb avatuks 19-26. maini.

Unikaalne moelooming on inspireeritud igas naises peituvast mängulisest kiskjast ning samas ka Magnum Double jäätise enda värvidest, maitsetest ja tekstuuridest.

«Lähtusin Magnumi jäätise enda värvidest ja maitsetest, mis pehmete üleminekutena ka kleitides kajastuvad. Näeme karamelli, pruuni ja elitaarset kuldset, mis sobitub hästi Magnumi jäätise stiilselt glamuurse esteetikaga. Materjalidest kasutasin näiteks kvaliteetset trikotaaži, brokaati ja tülli, mis kokku annab põneva eklektika, viies igapäevast külluslikku fantaasiamaailma,» rääkis Tiina Talumees, kes ka ise on Magnumi jäätise suur austaja.

Foto: Jörgen Paabu

Moeillustraatorid Anneli Akinde ja Kätlin Kaljuvee lõid vaatemängulised illustratsioonid ning kunstnik ja muusik Leslie Da Bass Laasner kolmest osast koosneva maali, mille osad on ka eraldivõetuna teostena nauditavad.

Foto: Leslie Laasner

«Minu tööde inspiratsiooniks oli inimene kui kiskjaline, kiskjaline kui inimene ja nende omavaheline sõprussuhe. Kõik illustratsioonid on teostatud akvarell-tušš segatehnikas,» ütles Kätlin Kaljuvee.

Foto: Anneli Akinde

Magnumi uus jäätisesari Double Magnum  toob meieni kolm põnevat maitset – šokolaadi, karamelli ja maapähkli –, mis paiknevad kahe ahvatlevalt küllusliku šokolaadikihi vahel. Eeskätt täiskasvanud jäätisegurmaanidele mõeldud maitseid saadab stiilne «Vabasta endas kiskja» ehk «Release the Beast» kampaania.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles