Tekiila eest kolm miljonit eurot! Need on maailma kalleimad alkohoolsed joogid

Prike World Class Brand Ambassador Andrei Kazakov kirjutab maailma kõige kallimatest alkohoolsetest jookidest, mille kõrge hind võib peituda nii pakendis kui ka sellesse villitud joogis.  

Esmalt miljoneid maksvast joogist, mille puhul on röögatu hinnalipiku põhjuseks tõelise kunstiteosena loodud pudel. See on tekiila .925 Tequila Pasion Azteca Ultra Premium Anejo, mille pudel maksab koguni 3 072 000 eurot. Hinnaline pudel on kaunistatud teemantidega, valmistatud aga plaatinast ja kullast.

FOTO: promo

Teiseks jookidest, mille puhul on imetlusväärne nii pudel kui sinna villitud jook. Näiteks Armand de Brignac šampanja, mille hüüdnimi Ace of Spades (potiäss) tuleneb šampanjapudelil olevast logost. Gigantne 30-liitrine «potiäss» läheks ostjale maksma umbes 48 000 eurot. New Yorgi ja Londoni parimates klubides tuleb selle šampanja nautimiseks välja käia aga kuni 220 000 eurot.

FOTO: promo

Viimaseks võiks välja tuua väga haruldased alkohoolsed joogid ning need saab omakorda jagada kahte leeri. «Esimesena tooksin välja oma vanuse ja kättesaamatuse poolest tuntud joogid. Näiteks Aisla T’Orten Highland viski, mis on laagerdunud vähemalt 105 aastat. 0,7l pudeli eest tuleb rahakotti kergitada umbes 1 124 000 euro võrra. Pärast hullumeelse ostu tegemist ei tasuks pudelilt kohe korki maha keerata, sest haruldase joogi ost on tegelikult investeering, mille väärtus aastatega kindlasti tõuseb.»

FOTO: promo

Lisaks teeb paljud joogid eksklusiivseks nende tootmiskogus. Näiteks Penfolds Ampoule edition, mille ampulli meenutav pakend sisaldab 2004 Vintage Block 42 Cabernet Sauvignon veini. Tuntud mööblikunstnik Andrew Bartlett valmistas kokku vaid 12 sellist ampulli.

FOTO: promo

Ühe pudeli eest tuleb välja käia küll 150 000 eurot, kuid selle eest saab ostja lisaks unikaalsele pudelile osa ka veelgi unikaalsemast avamisrituaalist. Veintootja Penfoldi omanik tuleb ostja juurde ükskõik kuhu, avab ampulli ning viib läbi koolituse ja degusteerimise.

Tagasi üles