Loovusfestivali Kuldmuna 2016 võitjad selgunud!

, Elu24 peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Reedel, 18.märtsil kuulutati Saku Suurhallis Loovusfestivali Kuldmuna 2016 auhinnagalal tuhandepealise vaatajaskonna silme all välja parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.  

Foto: Erlend Štaub

Aasta digiagentuuriks valiti Haiku, reklaamiagentuuriks Tabasco, üritustutundusagentuuriks Jolos ning disainiagentuuriks Refleks. Parima kliendi tiitli sai seinale Saku Õlletehas.  Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt loodud Tele2 reklaamiseeria. 

Foto: Erlend Štaub

Grand Prix peaauhindu anti sel korral välja kaks. Parimaks peeti Imagine poolt Saku Õlletehasele loodud kampaaniat Siidrikunsti meistriteos, innovatiivsuse peaauhinna sai Tabasco poolt Pakendikeskusele tehtud MOSQUITO unisex.

Foto: Erlend Štaub

“Kuldmuna selle aasta konkursil oli mitmeid huvitava ideega ja kontseptuaalselt hästi läbi mõeldud kampaaniaid”, kommenteeris Kuldmuna korraldaja, Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Lola Tehver..  

“On näha, et ollakse julgemad ning ka kliendid on aina enam julgete ideedega kaasa läinud,” lisas ta.

Foto: Erlend Štaub

Rahvusvaheliste ekspertide, zhürii esimeeste kommentaar töödele: Eestis on väga kõrge turunduse tase, mitmed hinnatud tööd on Cannesi Lionsi saatmise väärilised. Paraku tuleks rohkem pöörata tähelepanu konkursile edastatavate materjalide tootmisele.

Kampaaniate ideed on väga head, kuid on tunda, et paraku puuduvad vajalikud ressursid ja kogemused maailmatasemel konkursimaterjalide tootmiseks. Sellele peaks edaspidi rohkem panustama.

Foto: Erlend Štaub

Kaheksateistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 527 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 25 kuldmuna, 25 hõbemuna ning 25 pronksmuna.

Foto: Erlend Štaub

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48-tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna kampaania väljatöötamises. Kliendiks oli seekord Sotsiaalministeerium ning lahendada tuli kampaaniaidee, kus ärgitatakse noori oma probleemidest rääkima. Pesamuna auhindu anti välja kaks: Elen-Greete Jaadla  #FILTERMAHA ning Ingmar Järve # märkasõpra.

Foto: Erlend Štaub

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

Foto: Erlend Štaub

ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.  

 

Vaata pildigaleriid ja videot!

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles