Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Ülepakendamine ameerika moodi: pood müüs kooritud apelsine plasttopsides

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Artikli foto
Foto: twitter

Ameerika Ühendriikide toidupoodide kett Whole Foods sattus ülepakendamise tõttu kriitika alla, sest müüs kooritud apelsine plasttopsides.

Varem on see kett teatanud uhkelt, et nad on väga keskkonnasõbralikud ning lõpetasid 2008. aastal kilekottide müügi, edastab Huffington Post.

Whole Foodsi klient Nathalie Gordon märkas kooritud, vaakumisse pakendatud ja sildiga «Värske» apelsine ning tegi neist pildid, pannes need sotsiaalmeediasse.

Ta kirjutas Twitteris: «Kui loodus on apelsinidele andnud koore, siis ei ole vaja neid puuvilju ette koorida ja neile plastmassi ümber panna».

See tviit muutus sotsiaalmeedias väga populaarseks ja tõi kaasa nimetatud poeketi vastase kriitikalaviini.

Whole Foods vastas kriitikale teatades, et nad tõesti pakendasid kooritud apelsine, arvates et klientidele on nii mugavam. Nüüdseks on nad need apelsinid müügilt eemaldanud ja edaspidi müüakse apelsine nende looduslikus «pakendis» ehk koos koorega.

 Poe esindajad nentisid, et neil on kliente, kes soovivad saada söögivalmis puu-  ja juurvilju, kuid apelsinide puhul ei mõelnud nad müügikontseptsiooni korralikult läbi.

Tagasi üles