Kuldmuna 2016 noortekonkurss Pesamuna selgitab välja noored reklaamitalendid

Kuldmuna 2015 gala

FOTO: Erlend Štaub

Loovusfestivali Kuldmuna raames startis taas traditsiooniline Noortekonkurss Pesamuna, mille eesmärgiks on üles leida ja tunnustada Eesti silmapaistvamaid reklaamivaldkonna noortegijaid. Pesamuna 2016 tiitli saaja, selgub juba 18. märtsil Saku Suurhallis toimuval Kuldmuna 2016 galal.

Juba 18. korda Kuldmuna raames toimuvale Pesamuna konkursile registreerus 55 noort talenti, kellele saadeti eile kl 10 Sotsiaalministeeriumi kampaaniat ettevalmistav lähteülesanne. Aega tööde esitamiseks on 48h ehk kuni 10.03 kell 10.00.

Noored töötavad sel aastal välja ideed Sotsiaalministeeriumi programmile «Rahvatervis», mille põhirõhk on laste vaimsel tervisel. Kampaania peamised tegevused on suunatud teenuste arendamise, kvaliteedi ja kättesaadavuse suurendamisele, et vähendada riskikäitumist , edendada tervislikku käitumist ning ennetada elustiilist põhjustatud haiguseid (sõltuvusainete tarvitamine). Peamiseks sihtrühmaks noored: esmane sihtgrupp teismelised 12/13-15/16 ning teisejärgulisena noored kuni 26 eluaastat. Lapsevanemad, laste ja noortega töötavad spetsialistid.

Pesamuna konkursi võitjaks valib žürii kampaania, mis vastab kõige paremini Sotsiaalministeeriumi etteantud eesmärki täitma. Pesamuna konkursil osalemise tingimuseks on vanus - kuni 28- eluaastat ja soov end kampaania loomisel proovile panna. Möödunud aastal võitis konkursi Maret Kruve kampaanialahendusega «#julgeöelda»

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.  

Tagasi üles