Värske küsitlus: 47 protsenti inimestest käib koos partneriga duši all

Valjuhäälselt seksinud pidid kohtus aru andma

FOTO: SCANPIX

Uue Hansgrohe globaalse dušiharjumuste küsitluse järgi on muutumas stereotüüpne mõtlemine üksinda duši all käimisest ja vannitoa jagamisest. Kiirelt läheneva valentinipäeva valguses annab uuring teada, et koos partneriga duši all käimine on 47% inimeste meelest poole lõbusam.

Kui britid kinnistavad enda stereotüüpe tulemusega, et vaid 32% neist käib duši all kahekesi, siis tunnistab peaaegu kaks korda enam (52%) lõuna-aafriklastest, et käivad regulaarselt partneriga duši all. Teisalt jälle lähevad Briti vallalised (25%) rohkem uue partneriga koos duši alla kui globaalne keskmine (19%). Nimekirja tipus on prantslastest ja itaallastest vallalised – mõlemad 28%-ga. Armunud paarid juhivad rahvusvaheliselt skoori 55%-ga, kasutades dušši romantilisteks kohtumisteks. Kõige enam anduvad dušimõnudele paarikaupa Hollandi (64%) ja Lõuna-Aafrika armastajad (62%).

Uuringu tulemused viitavad, et selle aasta valentinipäeval kipuvad kõige enam noored armastajad dušikardina taga kohtuma. Enam kui pooled 18-35-aastastest käivad regulaarselt kellegi teisega koos duši all (54%), kuid 45-55-aastastest julgesid sama tunnistada vaid veidi üle kolmandiku (35%). Kui Euroopas, Aasias ja Aafrikas jagavad kahekaupa duširõõme kõige rohkem 25-35-aastased (58%), võib USAs kõige enam paarikaupa dušši võtmas leida 18-25-aastasi.

FOTO: Hansgrohe

Igatsus suurema duši järele

Küsitlusele vastajad ütlesid, et suurus on oluline – kui õige duši valimisest rääkida. Üle 7 inimese 10st (71%) igatsevad millegi suurema järele, siin on esikohal USA elanikud (82%), hiinlased (80%) ja aafriklased (79%) ning alles nende järel eurooplased (66%). Muuseas – 76% neist arvas, et ruumi on pigem juurde vaja šampoonipudelite, mitte paarilise jaoks.

Joachim Huber, Hansgrohe brändi turundusjuht: “Meie küsitlusest selgub, et inimesed mõistavad sensuaalse dušinaudingu eeliseid. Hansgrohe Rainmaker Select üladušid ja Raindance Select käsidušid võiksid olla loomingulised ja üllatavad valentinipäevakingitused kallimale. Tänu oma suurele läbimõõdule pakuvad need dušid külluslikku ja sensuaalset veekogemust nii üksinda kui paarikaupa dušinautijatele. Meie küsitlus näitas, et erinevates maailmanurkades on inimestel väga erinevad duširežiimide eelistused – alates massaažiduššidest lõpetades õrnalt silitavate või võimsate vihmaduššide ja intensiivsete veejugadega. Meie tooted aitavad kasutajatel vähendada lihaspinget, lõõgastuda või siis lihtsalt elavdada valentinipäeva – ükskõik, kus maailma otsas nad ka ei ole.”

FOTO: Hansgrohe

Erinevad dušiharjumused meestel ja naistel

Küsitluses uuriti, kuidas dušiharjumused sõltuvalt soost või suhtestaatusest erinevad. Koos elavad paarid eelistavad kasutada vannituba kui rahulikku oaasi üksi lõõgastumiseks (41%), paarid, kes ei elanud koos, märkisid seda põhjust tunduvalt vähem (32%). Tulemused näitasid, et naised otsivad vannitoast enam omaette olemist (75%) kui mehed (69%) ja 52% neist võttis duši all käimist kui põgenemist rahulikku ja vaiksesse pelgupaika ning 48% tõi põhjuseks vannitoa privaatsuse. Dušieelistusena tõi märkimisväärne hulk meestest (8%) välja külma duši eelistamise, võrreldes vaid 4%-ga naiste puhul. Keskmiselt rohkem armastavad külma dušši ameeriklased – koguni 13% USA elanikest eelistab võtta külma dušši (19% meestest ja 7% naistest). Hiina naised (13%) on ainsad naised maailmas, kes armastavad külma dušši oma meestest enam (7%). Kaks kolmandikku inimestest (76%) suhtub kuuma dušši pigem leigelt; need, kes seda aga siiski eelistavad, toovad põhjuseks harjumuse (59%) või et see aitab neil lõõgastuda (41%).

FOTO: Hansgrohe

Vannitoa jagamine

Kui vaadata, kas inimesed jagavad vannituba sama palju kui dušši, võib täheldada, et stereotüüp võltsvagast vannitoakäitumisest väheneb. 23% vastanutest ütles, et nad ei ole duši all olles vannitoas üksi ja vaid 4% seostas seda ülerahvastatud tipptunniga vannitoas. Kõige rahulikumalt võtavad teisega samaaegselt vannitoas askeldamist hollandlased: 35 protsendil pole midagi vannitoa jagamise vastu, võrreldes brittide madala 16 protsendiga.

Küsitluse viis läbi turu-uuringute agentuur 1911 erineva sotsiaalmajandusliku tausta ning erinevates piirkondandes elava Hiina, Prantsuse, Saksa, Suurbritannia, Itaalia, Lõuna-Aafrika, Hispaania, Hollandi ning USA 18-55 aastase mehe ja naise hulgas. Uuring toimus detsembris 2015.

Tagasi üles