Kui britid kinnistavad enda stereotüüpe tulemusega, et vaid 32% neist käib duši all kahekesi, siis tunnistab peaaegu kaks korda enam (52%) lõuna-aafriklastest, et käivad regulaarselt partneriga duši all. Teisalt jälle lähevad Briti vallalised (25%) rohkem uue partneriga koos duši alla kui globaalne keskmine (19%). Nimekirja tipus on prantslastest ja itaallastest vallalised – mõlemad 28%-ga. Armunud paarid juhivad rahvusvaheliselt skoori 55%-ga, kasutades dušši romantilisteks kohtumisteks. Kõige enam anduvad dušimõnudele paarikaupa Hollandi (64%) ja Lõuna-Aafrika armastajad (62%).
Uuringu tulemused viitavad, et selle aasta valentinipäeval kipuvad kõige enam noored armastajad dušikardina taga kohtuma. Enam kui pooled 18-35-aastastest käivad regulaarselt kellegi teisega koos duši all (54%), kuid 45-55-aastastest julgesid sama tunnistada vaid veidi üle kolmandiku (35%). Kui Euroopas, Aasias ja Aafrikas jagavad kahekaupa duširõõme kõige rohkem 25-35-aastased (58%), võib USAs kõige enam paarikaupa dušši võtmas leida 18-25-aastasi.
Igatsus suurema duši järele
Küsitlusele vastajad ütlesid, et suurus on oluline – kui õige duši valimisest rääkida. Üle 7 inimese 10st (71%) igatsevad millegi suurema järele, siin on esikohal USA elanikud (82%), hiinlased (80%) ja aafriklased (79%) ning alles nende järel eurooplased (66%). Muuseas – 76% neist arvas, et ruumi on pigem juurde vaja šampoonipudelite, mitte paarilise jaoks.
Joachim Huber, Hansgrohe brändi turundusjuht: “Meie küsitlusest selgub, et inimesed mõistavad sensuaalse dušinaudingu eeliseid. Hansgrohe Rainmaker Select üladušid ja Raindance Select käsidušid võiksid olla loomingulised ja üllatavad valentinipäevakingitused kallimale. Tänu oma suurele läbimõõdule pakuvad need dušid külluslikku ja sensuaalset veekogemust nii üksinda kui paarikaupa dušinautijatele. Meie küsitlus näitas, et erinevates maailmanurkades on inimestel väga erinevad duširežiimide eelistused – alates massaažiduššidest lõpetades õrnalt silitavate või võimsate vihmaduššide ja intensiivsete veejugadega. Meie tooted aitavad kasutajatel vähendada lihaspinget, lõõgastuda või siis lihtsalt elavdada valentinipäeva – ükskõik, kus maailma otsas nad ka ei ole.”