Uurisime, kuidas suhtub pesudisainer tiitlisse «maailmakuulus moekunstnik». Kriss Soonik rääkis Elu24-le, et ta ise end nii ei kutsuks, aga samas müüakse tema pesu erinevates maailma nurkades ning aina rohkem tuleb fänne juurde, kes on brändiga kursis. «Vaikselt liigume sinna, aga arvan, et läheb vähemalt 10-20 aastat aega. See on natukene hirmus sõnapaar minu jaoks.»
Oma esimese kollektsiooni andis Kriss Soonik välja 2008.aastal ning moekunstniku sõnul on siiani iga päev väljakutse. «Mäletan, kui alustasin, oli tore kui veebisait sai valmis, esimene kollektsioon, aga siis sain aru, et veebisait on vana ja tuleb jälle otsast peale alustada. Ei ole väga keeruline endale uusi väljakutseid selles tööstuses leida.»
Kõige keerulisemaid asju tema töö juures on siiski toode kvaliteetselt inimesteni tuua: «Sinna läheb minu aeg kõige rohkem, et fännidel igav ei hakkas, nad ei pettuks ja need, kes pole meid näinud, saaks aru, mis on meie käekiri. See võtab kõvasti aega.»
Kriss Sooniku sõnul on saavutatud palju asju, näiteks on tema looming müügil ka Jaapani turul.
Muide, Sooniku loomingut kannavad ka maailmakuulsad staarid. «Meie uus fännklubi liige on supermodell Naomi Campbell, kes on minu jaoks suur ja meeldiv šokk. Tema omab nüüd meie pitsrinnahoidjat,» rääkis Soonik, et siiski on asju, mida teha, kõvasti. «Kõvasti on kollektsioonide kallal tööd teha, seda arendada erinevates suundades. Uusi poode ja turge vallutada on lõputult.»