Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Elu24 galerii: maailmas aina rohkem tuntust koguv pesudisainer Kriss Soonik avas Tallinna Kaubamajas pop-up-poe

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Meisi Volt
Copy

Täna, 2. veebruaril avati saabuva sõbrapäeva puhul Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas Kriss Soonik Loungerie pop-up-pesupood. Ülemaailmselt tunnustatud Eesti disaineri looming, mida müüakse 15 riigis üle maailma, jääb Kaubamajja 16. veebruarini

„Meil on äärmiselt hea meel, et Kriss Soonik Loungerie on jõudnud Kaubamajja ja seda just sõbrapäeva eel. Eesti inimestele meeldib aasta-aastalt aina enam teha valentinipäevaks kinke ja Eesti disainpesu on selleks väga hea valik,“ rääkis Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas. „Kriss Sooniku looming on pälvinud üle maailma suurt tähelepanu, nii võib tema kaubamärki osta 15 riigist üle maailma, erilisematest kohtadest võib tuua esile Saudi-Araabia ja Jaapani,“ lisas Ratas.

Foto: Meisi Volt

Kriss Soonik-Käärmanni sõnul on Kaubamaja loomingu esitlemiseks just õige koht, see on hea võimalus tutvustada ja tuua kaubamärki lähemale Eesti inimesele. „Oleme valinud müüki tõeliselt populaarsed tooted, mida on maailmas saatnud suur müügiedu,“ ütles Kriss Soonik-Käärmann. Enne Kaubamaja avas naine pop-up-poe Tokyo menukas kaubamajas Isetan. Kuid Eestis on kollektsioon saanud veelgi põnevama kevadise väljapaneku.

Foto: Meisi Volt

Kriss Sooniku disainpesu iseloomustavad kvaliteetsed kangad ja erilised detailid, nii on tema loomingust kirjutatud üle maailma ikoonilise staatusega moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ, Cosmopolitan ja Style.com.

Foto: Meisi Volt

Vaata galeriist!

Tagasi üles