Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Megastaarid loobuvad heategevuse nimel Facebookist ja Twitterist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24
Copy
Alicia Keys kampaanias Buy Life
Alicia Keys kampaanias Buy Life Foto: SCANPIX

Lady Gaga, Justin Timberlake ja Usher on staaride seas, kes loobuvad lauljatar Alicia Keysi heatgevuse nimel suhtlusvõrgustikest nagu Twitter ja Facebook.

Kampaania Buy Life hakkab teisipäeval, ülemaailmsel aidsi päeval, koguma raha heategevusele Keep a Child Alive, mis toetab hivist ja aidsist mõjutatud perekondi Aafrikas ja Indias, vahendab BBC News.

Kuulsused on filminud videod «viimasest tweetist ja testamendist» ning nad naasevad suhtlusportaalidesse, kui heategevus on kogunud miljon dollarit. Staarid lamavad videotes kirstudes, mis tähistavad nende digitaalset surma.

Lady Gaga on interneti suhtlusportaalides ülipopulaarne - tema Facebooki lehel on 24 miljonit fänni ja Twitteris üle seitsme miljoni.

29-aastane Grammydega pärjatud lauljatar Keys märkis, et on «oluline ja superlahe kasutada meediumeid, milles olemist me loomulikuks peame.»

«Väga tähtis on inimesi ärkamiseni šokeerida. Asi pole selles, nagu inimesed ei hooliks või ei tahaks midagi teha, nad pole lihtsalt sellest niisugusel viisil mõelnud,» selgitas ta.

«See on erakordselt otsene ja koheselt emotsionaalne ning natuke sarkastiline moodus inimeste tähelepanu püüda,» lisas Keys, kellel on Twitteris 2,6 miljonit fänni.

Kampaaniast võtavad osa ka Elijah Wood, Jennifer Hudson, Ryan Seacrest, Kim ja Khloe Kardashian, Serena Williams ning Swizz Beatz.

Tagasi üles