Inimesed, ärge kartke juhiga rääkida
Vaieldamatult kõige meeldejäävamad sõidud olid need, kus sai kliendiga rääkida. Kahjuks vähemasti pooled sõidud möödusid üksnes Sky Plusi kvaliteetmuusika saatel. Need olid kõige piinlikumad ja ebameeldivamad. Inimestel on suud olemas. Rääkige. Ärge kartke vestlusesse astuda, kui juht kõnetab teid.
See, et taksojuht teid koju sõidutab ja et olete just linnast tulnud, olete võib olla natukene švipsis, ei tähenda, et te ei või rääkida. Taksojuhi amet on raske ja tüütu. Sa pead olema ööinimene, sulle peab meeldima autoga sõita, su unegraafik läheb pehmelt öeldes tuksi ning sa pead sõitma täpselt samu marsruute ühes tunnis võib-olla kolm korda.
Vähemasti minule meeldib rääkida ja inimestega suhelda. Viie päeva jooksul polnud mitte ühtegi sellist sõitu, millal ootasin, et vestlus lõpeks ja inimene otsustaks autost kiiremas korras lahkuda. Hoopis vastupidi, pigem oleks tahtnud, et vestlused oleksid kestnud pikemalt.
Ma tean seda klienditeeninduse mantrat – klient on kuningas. Olen ise piisavalt kaua klienditeeninduses töötanud, ka purjus inimestega. Aga taksojuhina on väga halb, kui sõidad 10 minutit kohale ja siis pead veel 5–6 minutit inimese järele ootama, sest “ta ju kohe tuleb”.
Juhtidele on öeldud, et võib oodata kolm minutit, siis võite helistada takso tellinud inimesele. Kui olete oodanud viis minutit, võite ära sõita. Päris kiiresti õppisin ära, et tuleb helistada juba siis, kui sa kohale jõuad, sest tihtipeale klientidel lihtsalt läheb aega. Hoolimata, et tellija näeb juhi asukohta kaardilt ja aega, millega ta kohale tuleb, siis osad ignoreerivad seda täielikult ning tulevad nii, kuidas jumal juhatab.