Ines Karu-Salo, kes kunagi oli tuntud just tänu oma isale Armin Karule ja kõhutantsule, on tänaseks loonud enda disainerrõivaste ettevõtte.
Ines Karu-Salo: kõik suured asjad on saanud alguse väikestest projektidest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Tegelikult unistus luua oma bränd on elanud minuga kaasas üle poole elust - otsustasingi nüüd Mothercare'ist edasi liikuda ja selle idee käsile võtta,» kinnitas Karu-Salo, et ta on töötas pikki aastaid Mothercare'i turundusjuhina, vahendab Menu.
«Firma Kirivoo on hetkel suunatud naisterahvastele, kes armastavad ilusat viisakat rõivast, aga soovivad välja näha ka isikupärased - oluline märksõna selle juures on ka «etnilisus», mis muudab selle toote veidi eestimeelseks,» seletas ta.
Karu-Salo kinnitas, et nad ei soovi küll pürgida luksusturule, kuid nende särkide hinnad jäävad 120-130 euro ringi.
«Kõik suured asjad on saanud alguse väikestest projektidest,» ütles Karu-Salo, et tuleb anda Kirivoo projektile aega.