/nginx/o/2016/01/21/4894199t1hba8a.jpg)
Ines Karu-Salo, kes kunagi oli tuntud just tänu oma isale Armin Karule ja kõhutantsule, on tänaseks loonud enda disainerrõivaste ettevõtte.
Ines Karu-Salo, kes kunagi oli tuntud just tänu oma isale Armin Karule ja kõhutantsule, on tänaseks loonud enda disainerrõivaste ettevõtte.
«Tegelikult unistus luua oma bränd on elanud minuga kaasas üle poole elust - otsustasingi nüüd Mothercare'ist edasi liikuda ja selle idee käsile võtta,» kinnitas Karu-Salo, et ta on töötas pikki aastaid Mothercare'i turundusjuhina, vahendab Menu.
«Firma Kirivoo on hetkel suunatud naisterahvastele, kes armastavad ilusat viisakat rõivast, aga soovivad välja näha ka isikupärased - oluline märksõna selle juures on ka «etnilisus», mis muudab selle toote veidi eestimeelseks,» seletas ta.
Karu-Salo kinnitas, et nad ei soovi küll pürgida luksusturule, kuid nende särkide hinnad jäävad 120-130 euro ringi.
«Kõik suured asjad on saanud alguse väikestest projektidest,» ütles Karu-Salo, et tuleb anda Kirivoo projektile aega.