Täna avas uus eestimeelne preemium moebränd KiRiVOO e-poe. Brändi rõivad ja aksessuaarid on suunatud kvaliteeti hindavale naisterahvale, kes armastab viisakalt, stiilselt ja isikupäraselt riietuda. KiRiVOO tootevalikust leiab täna šikid triiksärgid ja naiselikud lipsud näiteks kontoris või üritusel kandmiseks.
Vaata: Ines Karu-Salo ja Teele Koel asutasid uue kodumaise moebrändi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
KiRiVOO asutasid ettevõtja Ines Karu-Salo ning tunnustust leidnud moekunstnik Teele Koel. Koos otsustati turule tuua moderne kvaliteetmood, mille disaini muudab ainulaadseks kergelt maalähedane või etniline puudutus. Brändi esimene kollektsioon on inspiratsiooni leidnud Eesti rahvuslikest mustritest ja sümboolikast.
KiRiVOO moekaubad toodetakse Eestis ning seda tehes on arvesse võetud tootmise mõju keskonnale. Sellest tulenevalt on KiRiVOO toodete valmistamiseks kasutatud sertifitseeritud orgaanilist puuvilla, orgaanilist siidi või teisi naturaalseid kangaid. KiRiVOO eesmärk on luua eristuvat moodi, kuid teha seda paremini, teha seda suure hoole ja armastusega.
KiRiVOO kaupu on tänasest võimalik rahvusvaheliselt soetada veebipoe kaudu.