Ines Karu-Salo, kes veab idamaiste tantsudekooli ja kes majandab beebipoodi Mothercare, on leidnud taas uue väljakutse – naine on asunud juhtima väikest kodumaist särkide-lipsude brändi KiRiVOO.
Ines Karu-Salo seob end aina uute väljakutsetega
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
KiRiVOO koosnebki kahest naisest: Inesest, kes kodulehe andmetel on brändi tegevjuht, ning Teele Koelist, kes on noor andekas disainer. Koos on loodud bränd, mis toodab orgaanilisest puuvillast klassikalisi naiste triiksärke ning siidist ja heegeldustest naiste lipse.
Kas tegemist on uue tõusva trendiga nagu KUMA liblikad, näitab juba aeg. Tuult tiibadesse!