Hiljuti oli eesti moeloojal Liilia Aunapuul au ules astuda külalisvestlejana QM Moe Ühiskonnas, Queen Mary Londoni Ülikoolis (Queen Mary University of London).
Pildid: eestlannast moelooja teeb Londonis ilma
Disainer raakis brändi Bernhard Dyne loomisest ja moemaailma telgitagustest ning üliopilastel oli võimalus disainerile esitada küsimusi ja isiklikult vestelda.
Disainer andis soovitusi ning rääkis oma kogumusest, kuidas alustada oma brändiga ning ammutada inspiratsiooni. Moemaailm on konkurenditihe ja motivatsiooni ei tohi kaotada. Disainer soovitas meeles pidada, et «NO means Next Opportunity»( ei tähendab uut võimalust) ja sellistest kogemustest saab alati juurde õppida. Ei tasu kunagi kaotada eneseusku ja motivatsiooni.
Samuti rõhutas disainer Liilia Aunapuu, et alati tuleb inimesi aidata ja tühjasid lubadusi ei tasu jagada.
«When I am passionate I tend to talk with my hands (Kui ma olen kirgilk, kaldun rääkima oma kätega),» arutleb Liilia.
Bernhard Dyne brändi nime all näitas oma töö vilju Liilia Aunapuu ka Londoni moenädalal.
Bernhard Dyne esindab disaineri sõnul kahte rahvust - nii eestlasi kui venelasi - tema enda vanemate ja juurte järgi.