See, kes ütles, et eestlane on külm kui kilu, eksis rängalt! Loe ja minesta!

See kes ütles, et eestlane on nagu külm kilu, eksis rängalt!
See kes ütles, et eestlane on nagu külm kilu, eksis rängalt! Foto: youtube.com

Tänavuse Cannes'i filmifestivali kõige kõmulisem film, Gaspar Noe «Love» tõi maailma filmimaastikule uue žanri – 3D täiskasvanute film ja esimest korda Eesti kinoajaloos saab film vanusepiiranguks K-18 ehk  alla 18 aasta keelatud.

Kõmuline linateos jõuab Eesti kinoekraanidele juba 1. detsembril.

Elu24 pani seoses kõmulise filmi jõudmisega Eesti kinoekraanidele loosi hulgaliselt seksikaid vidinaid ja loomulikult ka kinopileteid Forum Cinemas kinno filmi «Love» 3D-seansile!

Et osaleda nii kinopiletite kui sekslelude loosimises, tuli meile kirjutada oma kõige pöörasemast seksikogemusest.

Ja eestlased ei hoidnud tagasi, vaid tulistasid täiel rinnal:

Foto: Sten Martin

Maria: Minu kõige pöörasem seksikogemus seostub oma kodulähedase mereäärega ja pimedate öödega. Aastaid tagasi soojal augustiööl sidusime mitteametliku abikaasaga rätikud ümber alasti kehade ja jalutasime mõnisada meetrit eemale mere äärde, et teha üks erutav alasti suplus.

Õhk oli natuke jahutav, aga merevesi see-eest soe. Hullasime merevees teineteise embuses ja leidsime ranna ääres madalas vees ka ühe kivi, mille najale end toetasime.

Peale armumänge kivil otsustasime otsida kohta ka mererohu vahel, kus teineteise embuses natuke vallatleda. Leidsime ühe varjulisema koha, kuid hetk hiljem jooksis mere äärde kamp naisi, kes olid tulnud merre jahutust otsima peale kuuma sauna. Naistel jutt jooksis ja siis ei olnud neil kuhugi kiiret. Pidime jupp aega ootama, enne kui julgesime liigutada.

Kui nemad ära läksid, siis siirdusime natuke eemale ja jõudsime intiimsete hetkedeni, kuid siis segasid meid järgmised külalised - sääsed olid keset kõige magusamat hetke otsustanud mu partneri tagumist pool nautima hakata.

Võtsime oma rätikud, sidusime need ümber keha ja hakkasime koju minema. Silmasime veel seda kivi, mille najal olime armatsenud ja vaatasime üksteisele otsa. Vahel ka päevavalguses tulevad pimedate ööde vallatused meelde ja kisuvad vägisi suu muigele.

Foto: youtube.com

Ken: Oli kuum suveõhtu. Jalutasime neiuga Pärnu rannas ning mõtlesime, mida õhtul teha. Meil oli käsil seksikuu, nimelt lubasime üks teisele, et seksime iga päev uues, põnevas kohas. Mäletan, et tüdrukul oli seljas punane liibuv minikleit, mille all aluspesu loomulikult polnud. Üksnes mõtlemine sellest erutas mind.

Suundusime auto poole, mille olime jätnud mõnisada meetrit rannast eemale. Jõudes autoni, võtsin tüdrukul kätest kinni ning lukustasin need seljataha, surudes kõvasti teda rindadega vastu auto kapotti. Pistsin käe kleidi alla ning surusin näpud tema ...

Tundes, et tüdruk juba väriseb mõnust ning olemine on märg, tõmbasin püksid maha ja võtsin teda sealsamas, igas poosis. Nähes paari, kes kaugelt jalutasid meie poole ning kihistasid naerda, tundsime, et oleks aeg tegevus lõpetada. Siiani mõeldes, tuleb naeratus suule, kui meenub, mille kõigega me noorena hakkama saime.

Foto: Jelena Rudi

Hanna-Liisa: Minu pööraseim seksikogemus on tõeline klišee - kähkukas lennuki WCs. Alustasime partneriga tagasilendu ühelt kultuurselt reisilt, kui silitamine ja musitamine peale hakkas. Istudes tekkis mõlema peas samaaegselt mõte – kas me tõesti teeme seda?

Mees läks esimesena WCsse. Kedagi teist õnneks järjekorras ei olnud. Piilusin, ega keegi ei märka, ning lipsasin samuti kitsasse kabiini. Asi võttis vähem kui viis minutit – kiire, lõbus ja täis adrenaliini. Väljusime ükshaaval, seda ma enam ei mäleta, kas keegi teine tähele pani, aga meil olid küll põsed punased. Teist korda ma midagi sellist ilmselt ette ei võtaks, aga vähemalt sain kinnitust, et üks igav paar me kindlasti ei ole!

Foto: WENN

Liisa: Sõitsin kord ühe tuttava poisiga Tallinnast koju. Tegelikult olime me lausa eksid, kuid saime hästi läbi ja täiesti juhuslikult sõitis ta mulle vajalikul ajal minu kodulinna. Tegelikult olid meie vahel alates lahkuminekust valitsenud teatavad seksuaalsed pinged.

Sõitsime siis pika tee kodulinna suunas, kuid ühel hetkel alustasin tal sõidu ajal suhuvõtmisega. Ta nautis seda väga, kuni ühel hetkel ta ei suutnud enam vastu panna, keerasime autoga järsult maanteelt välja väiksele metsavaheteele ning sõitsime edasi nii kaua kuni tundus, et keegi enam pealt ei näinud. Tulime mõlemad autost välja ja ta võttis mind oma maasturi kapoti peal keset Saaremaa metsa.

Pärast sõitsime mõlemad rahulikult ja lõõgastunult koju...

Foto: Toomas Huik/Postimees

Jaan: Minu (meie) seni meeldejäävam ja erutavaim õhtupoolik. Oli tavalise sügisnädala reede, kui otsustasime minna Teletorni restorani õhtusöögile koos oma mehega. Eelmäng algas juba liftiga ülesse sõites - suudlused ja silitused.

Edasi jätkus see eelmäng 22. korruse õhtusöögilauas, kus üksteist jalgadega õrnalt puudutasime ja kui arve makstud ja terpist alla, 21. korruse lintidega külastajatele suletud ja hämarasse saali jõudsime, oligi kõik kohe selge.

Pugesime lindi alt läbi ja kohe Teletorni aknalauale, kus SEE toimuski, taustaks Tallinna panoraam. Meie tegevust varjasid mingi näituse stendid. Loodame, et turvameestel oli muud tegemist. Ja loomulikult liftiga kiirelt alla, kus üksteist suudeldes taas embasime.

Foto: Martin Ilustrumm

Elisa: Minu pööraseim seksikogemus oli ühe Tallinna hotelli vastuvõtuadministraatoriga. Keemia üksteise vahel oli nii suur, et üks õhtu, kui olin jälle seal hotellis ja rääkisin vastuvõtu noormehega juttu, siis vihjas ta mulle, et tahaks minuga midagi pöörast teha.

Võttiski salaja vaba toa võtme, palus ennast asendada letis korraks (öeldes, et läheb tuba näitama, et tüdruk ehk siis mina tahan enne toa võtmist seda näha).

Läksime siis koos liftiga üles, pinge oli sees. Juba liftis ei suutnud me üksteisest käsi eemal hoida. Viis mu kõige ilusama vaatega ja kõrgeima korruse tuppa.  Seal algas kõik pihta. Võttis mu aeglaselt riidest lahti ja viskas voodile. Kuna ma armastan veidike karmimat seksi, siis oli see super. Ka aknalaual,  imeline vaade seljataga. See oli uskumatult kirglik, hulljulge ja põnev!

Peale poolt tundi astusime toast välja, üritades jätta muljet, et tõesti käisime tuba vaatamas. Noormees, ise täiesti tööriietuses. Aga ta jäi silma ühele külastajale, kes ta ära tundis ja ka meie nägudest oli näha, et seal toas toimus midagi enamat. See oli piinlik ja naljakas hetk. Naersime nii meie, kui ka vastu tulnud meesklient, kes heakskiitvalt vastuvõtu noormehele silma pilgutas.

Seesama noormees sai hiljem minu oma peigmeheks!

Foto: kristian ilves

Matu: Minu pööraseim seksikogemus leidis aset küllaltki hiljuti, nimelt sel suvel, ühel tuntud muusikafestivalil. Festival oli oma lõpusirgel, kuid sama ei saanud öelda minu ja mu neiu õhtu kohta. Muusika ja mõõdukas koguses alkoholi olid meid teinud parajalt kelmikaks ning ega häda ei andnud häbeneda!

Esinemas oli viimane artist ja kuigi tegu oli ühe peaesinejaga, mis oli kogu rahva kokku toonud ja peo korralikult käima tõmmanud, ei teinud meie esinejast õieti väljagi. Rahvamassis olid meie pilgud teineteisele, sarnaselt meie kätele, mis pimedas ja tihedas rahvamassis teineteist juba avastasid.

Kaua ei suutnud me lava juures olla, ja otsustasime liikuda mu auto juurde, mis oli festivalialast eemal, parklas. Leidsime, et see on momendil parim koht, kus oma ihasid leevendada. Juba teel sinna tegime tee peal pidevalt peatuseid erinevate puude ja nurkade taga, et suudelda ja teineteist katsuda. Neid pause oli nii palju, et me juba naersime, et kas üldse autoni jõuame või asume kohe siinsamas, teiste ees, asja kallale.

Jõudnud pärast pikki rännakuid autoni, istusime tagaistmele kus mu tüdruksõber mu kohe selili lükkas. Kibekiirelt tirisime me üksteiselt riided seljast. Olnud viimased paar tundi eriti ärevil, kergelt öeldes «kiimas», oli iga puudutus allpool vööd eriti hästi mõjuv – seda meile mõlemale.

Mõni minut pärast autosse asumist olid aknad udused. Neiu ratsaasendis oli meile mõlemale nõnda rahuldust pakkuv, et esimene ring meil kuigi pikalt ei kestnud. Kiire ja kirglik seks viis meid mõlemaid ruttu orgasmini. Umbes eelviimase tõukega hakkas aga auto signa tööle – nimelt olid auto uksed lukku läinud ja auto suure rappumise peale undama hakanud.

Aga see polnud veel kõik. Suures tuhinas oli auto võti muidugi kuhugi riiete alla mattunud ja seda ei õnnestund meil kohe leida. Mis meil veel oli märkamata jäänud – festivali viimane kontsert oli lõppenud ja parkla oli täitumas uudishimulike inimestega, kes kuulsid undavat autot ja nägid käejälgi auto udustel akendel.  Kiiruga korjasime esimesed ettejuhtuvad nartsud endale peale ja otsisime üles võtme millega signa kinni saime. Istusime mõned minutid pimedas ja vaikuses, kuni inimesed enam meie autot ei osanud vaadata.

Peljates autos jätkata – kuid olles endiselt himukad – läksime me telklasse, oma telki. Jõudnud telki, hakkasime taas teineteist katsuma, suudlema. Olime mõni minut jõudnud ameleda, kui meie telki sisenes mu tüdruku sõbranna, kelle enda telk oli meie oma kõrval. Ilmselgelt oli sõbranna samamoodi küllaltki purjus. Tüdruk tõmbas sõbranna kiirelt telki ja andis teada, mis meil seal toimub. Sõbrannale tegi see küll nalja, kuid ta tundus ometigi huvitatud olevat. Mu tüdruk, kel on eelnevaid biseksuaalseid kogemusi olnud, hakkas oma sõbrannat erinevatel viisidel katsuma. Peagi viis see suudlemiseni ja ühe enam kirglikuma katsumiseni. Lühidalt öeldes – olin tunnistajaks iga mehe unistusele: kaks naist teineteise kallal himustamas. Hommikune olukord oli samas kergelt piinlik, vähemalt mu tüdruku ja tema sõbranna vahel.

Foto: youtube.com

Valev: Ega see nüüd teab mis eriline kogemus teiste jaoks ei olegi, kuid meile kahele oli see tol ajal küll kõige erutavamaks kogemuseks. Nimelt leidis kõik aset juba palju aastaid tagasi.

Sõitsime koju tagasi Haapsalust, oli pühapäevane päev, juulikuu. Siis oli Sky Plus-i eetris veel selline saade nagu «Naistekas». Saate algus ja meie ärasõit langesid kokku. Mäletan selgelt, teemaks oli «Seks väljaspool magamistuba». Kuulasime teiste lugusid põnevatest armumängudest, ja mis siin salata, erutas teiste kogemuste teada saamine meid väga.

Kilomeetrid möödusid kui võluväel, käed olid üksteise kehasid silitamas ning hormoonid möllasid. Olime jõudnud väga lähedale Türile, kui enam meie kired oodata ei kannatanud. Hakkasime silmama, kus oleks võimalik mõned hetked omaette olla. Õige pea jõudsime metsavahelisele teelõigule, kui märkasime oma kinnisidee kütkeis ühte tillukest metsateed ning pöörasime sellele. Vaikselt edasi sõites leidsime ühe veidike avarama koha metsateel ning otsustasime sinna pidama jääda.

Autost väljusime arglikult, ise ringi vaadates, ega kedagi läheduses ei ole. Mõte, et keegi võib meid märgata, lisas meie plaanidele kirge ning erutust veelgi. Mõned sekundid hiljem loobusime ümbruse kontrollimisest, sest olid ju meil hoopis põnevamad mõtted peas. Kui keegi peakski meile peale sattuma, siis las satub.

Võtsime autost rätikud ning laotasime teeäärsele madalama heinaga platsile, kiiresti veel korra üle õla kontrollides, ega kedagi ei tule, oleks ju piinlik kohe teiste ees ennast lahti riietama hakata. Nii pea, kui rätik maapinda puudutas, asusume asja kallale, riided lendasid seljast justkui võluväel. Mõnusalt nõrk tuul tekitas värinaid tekitava tunde keha kõige tundlikumas piirkonnas. Tunne oli väga kuum, ikkagi esimene kord päikesest sillerdava taeva all. Mõistagi andusime me seal üksteisele kõige kuumemas armuhoos.

Mõte sellest, et keegi võib saada meie naudingu tunnistajaks, viis meid täielikult pöördesse. Kaunid kehad, metsik loodus, vähelejäämise hirm - see kõik lõppes õige pea intiimse orgasmiga. Nagu vahel arvatakse, et orgasmiga lõppeb seks, siis nii see ei olnud. Sama põnev ja intiimne nagu vahekord ise, olid ka ülejäänud hetked.

Viibimine üksteise embuses, kehad naudingust veel värisemas ja seda kõike kohas, kus sind võivad jälgida mitmed silmapaarid. Olla alasti, sättida ennast korda, tunda ennast ühena loodusega, see tekitas mõnusa kulminatsiooni kogu intiimsele kogemusele. Kogu ülejäänud reis kodu poole kulges kelmikalt üksteist silmanurgast piiludes endal mõnusalt kerge tunne rinnus.

Foto: ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF

Kõurik: Minu elu esimene aastavahetus Tallinnas möödus päris huvitavalt.

Mind kutsus linna aastavahetust tähistama üks mulle väga meeldiv neiu, ütleme, et ta nimi oli Kristi. Pidu toimus suhteliselt Vabaduse väljaku servas asuvas majas. Õhtu möödus keskööd oodates lõbusalt. Joogid, söögid ja meeldiv flirt Kristiga.

Umbes pool tundi enne keskööd otsustasime ronida maja katusele, et seal glögi juues õiget kellaaega oodata ja kärsitute üksikuid rakette vaadata. Entusiasmiga ronisin ma esimesena redelist üles, tegin luugi lukust lahti ja ronisin välja. Minu seljakotis olid ka eelnevalt soojendatud glögi ja paar pleedi, juhuks kui kellelgi jahe hakkab.

Mulle järgnes Kristi ning ta sõbranna, ütleme Kati, kellega olin õhtu jooksul vahetanud ainult mõned sõnad. Peale Kati ülesronimist kuulsin katuseluugi kolksu, kui see kinni kukkus. Üritasime, mis me üritasime, aga lahti see enam ei tulnud. Hiljem saime teada, et lukumehhanismi sees oli miski lihtsalt ära murdunud ja võti seda lukku enam ei keerand.

Peale viimast korda jõuga luugi kangutamist tõusin ma püsti ja ajasin alistudes käed laiali. Samal hetkel vajus mulle kaela Kati ja suudles mind. Täiesti jahmunult sedasi seistes nägin ma üle tema õla Kristi nägu. Selle asemel, et näha seal pettumust või viha, nagu ma ootasin, oli Kristi nägu naerul. Ta võttis meilt mõlemalt ümbert kinni ning ütles õrna häälega, et seal üleval ellujäämiseks peame me kõik kolmekesi minu mantli ja kaasa võetud pleedide vahele pugema. Sellele ettepanekule järgnes minu, tõepoolest kõige pöörasem seksikogemus. Liiga vähe riideid, jahe õhk, kuum glögi, kuumad kehad ja aastavahetuse ilutulestik.

Katuselt saime alla umbes poolteist tundi hiljem, kui tuttav töömees lõpuks kangiga luugi lahti murdis. Ühtlasi on see õpetlik lugu selle kohta, miks õigel mehel on alati kondoom kaasas.

Foto: Meelis Meilbaum

Mariann: Olen oma elukaaslasega koos olnud pea poolteist aastat. Suhe on veel nii värske, et põnevust ja särtsu jagub palju. Oleme selle aja jooksul käinud kaks korda spaas, et luua mingit vaheldust igapäevaelule. Oleme mõlemad nii armunud, raske on üksteisest käsi eemal hoida.

Kuna käin kaugemal õppimas ning elukaaslasel oleks raske olnud kiiresti uut töökohta, meile eluaset jms leida, oleme nüüd teineteisest ajutiselt kauem eemal. Elan ühiselamus, tema aga pea 100 km eemal. Nii sõidutabki ta mind kas ühiselamusse või lähima bussi/rongi peale.

Kord sõitsime jälle raudteejaama poole, varuaega oli ligi pool tundi. Autos oodates viis üks asi teiseni ning olime sunnitud sõitma kõrvalisemasse kohta. Läksime siis metsateele, sõitsime üsna kaua, et keegi meile peale ei satuks. Autos läks aina kuumemaks ning riideid järjest vähemaks. Kõik toimus auto tagaistmel ning võin tunnistada, et see oli mu elu kõige kuumem ning erutavam kogemus.

Aknaklaasid läksid järjest udusemaks, täpselt nagu Titanicus, kehad kuumemaks ja iha suuremaks. Kuna autos on üsna kitsas, siis olime teineteisele veelgi lähemal, mis muutis olukorra rohkem nauditavamaks. Lõpuks, kui olime vahekorra lõpetanud, avastasin kella vaadates, et peame kiirustama - rongi väljumiseni oli  jäänud vaid kaheksa minutit.

Panime kiiresti riide, kuus minutit jäänud. Õues oli juba hämaraks muutunud, raske oli metsa vahel autoga sõites näha tee peal olevaid suuremaid puutükke ning auke. Kuna mu elukaaslase auto on üsna madala põhjaga, oli suur oht jääda kinni. Ning nii ka juhtus. Ma ei kujuta ette, kuidas me varem sealt mööda olime saanud, sest tegu oli kallaku kohaga, auto lihtsalt ei liikunud ülesmäge edasi, kuigi tõus oli väga lauge.

Proovisime koos lükates, ei paranenud midagi. Tagurdada polnud ka võimalik. Olukord oli täiesti lootusetu. Nii ei jäänudki meil muud üle, kui kutsuda tuttav automehaanik appi meid välja tõmbama. Olin juba rongist maha jäänud ning järgmine oleks väljunud alles järgmise päeva varahommikul, kuid oleksin pidanud sel ajal juba koolitusel olema.

Tuttav võttis telefoni vastu, oli nõus aitama. Andsime talle juhised, kuid paraku kulus tal ka meie otsimisele kaua aega. Jõudsime talle jala isegi poole tee peale vastu minna, metsa vahele poleks ta kuidagi osanud meid otsima tulla. Kohale jõudes ütles ta kogenud silm kohe, et olukord on üsna kehv, auto oli väga kõvasti kinni.

Lõpuks tõmbas ta meid ikka muidugi pika pusimise peale välja, kuid ütles, et selle autoga pole kahjuks võimalik lähiajal edasi sõita, et tõmmates olid mingid olulised juhtmed katki tõmmanud vastu maapinda. Nii ei jäänud mu elukaaslasel muud üle, kui paluda sel samal tuttaval mind ühiselamusse ära viia, sest puududa ei oleks ma kuidagi tohtinud.

Minu jaoks oli ta võõras, läbi saab ta mu elukaaslasega. Kõigepealt pukseerisime meie auto koju ja seejärel järgnes mul pikk tunnine sõit peaaegu võhivõõraga, kes loomulikult hakkas alguses üldiselt jutustama ja seejärel küsima minu ja elukaaslase suhte kohta. Jutt oli pealiskaudne, kuid seejärel tuli konkreetne küsimus: «Mille pärast te sellisel kellaajal läksite keset metsa sõitma nii madala autoga?».

Loomulikult ei hakanud ma talle aru andma, kuid muige tõi kogu olukord suule küll. Ilmselt ta sai ise ka aru, sest mille muuga tegeleb noorpaar keset hämarat metsa kahekesi, kuigi oli vaja raudteejaama sõita. Lõpuks kohale jõudes mõtlesin kaua õhtul, kuidas mu elu kõige pöörasem seksikogemus oli üheaaegselt nii nauditav kui ka piinlikkust valmistav. Meenutame juhtunut siiamaani mõlemad naerusui.

Foto: Jelena Rudi

Anna: Tutvusin keskkooli ajal peale kontserdil käiku kuulsa välismaa kitarristiga, kes armus minusse silmapilkselt enne, kui ma isegi tema nime suutsin ära õppida. Ta tahtis minuga rohkem tutvuda ja mind lennutada peaaegu igale kontserdile. Kuid mitte selleks, et kontserdi nautida, vaid pigem koos õhtuti lennujaama hotellides peatuda. Mõtlesin - «why not».

Nüüdseks on see kestnud kuus aastat. Kutsun seda naljatades most expensive booty call ever. Üks öö, kümnete erinevate riikide lennujaama hotellis, käsipagasis kontsad ja seksikas pesu ning 100ml õli.

Oleme kõige igavamad hotellitoad aelenud läbi ja järgmine päev lahkunud erinevate lendudega edasi palju õnnelikumana kui varem. Vahest ka sinikates rohkem kui varem, sest hotellitubade mööbel pole kõige mugavates kohtades alati.

Seda kirjutades, tulebki mõte, et äkki peaks uurima, mis ta teeb...

Foto: youtube.com

Krissu: Ma olen alati olnud selline pigem häbelik ja mitte enesekindel voodis. Oma praeguse elukaaslasega olen koos olnud nüüdseks üle kahe aasta ja selle aja jooksul on mul olnud ainult üks selline meeldejääv kogemus.

Olime ühes naaberriigis, mere ääres päevitamas. Vesi oli meie jaoks juba külm aga kohalikud sulistasid natuke eemal, aga siiski sellises kauguses, et meid näha. Mis seal siis ikka, suudlesime kirglikult. Mu härrat on kerge õrritada ja seksiisu on tal kiire tulema. Panime siis kiirelt seal asjad kokku ja ronisime ühtede kivide vahele, ujujad enam meid ei märganud aga inimesed kes paadiga mööda sõitsid nägid kindlasti nii mõndagi...

Nalja pakub see meile siiani. Seks oli kirglik ja kuum. Selliseid kiireid kähkukaid kusagil ebatavalises kohas teeme kindlasti tulevikus veel.

Foto: youtube.com

Mia: Minu pööraseim seksikogemus juhtus ligi kümme aastat tagasi. Olin netitutvuse kaudu saanud tuttavaks ühe noormehega (nimetame teda Toivoks), kellega pealinna klubisse aega veetma läksime. Uuel tuttaval oli ka oma sõber kaasas - üsna atraktiivne teine (nimetame ta Siimuks). Õhtu möödus tantsides, jutustades, juues...

Lõpuks oli mõte minna kuhugi privaatsemasse kohta. Muidugi Toivoga, tema sõber Siim lahkus. Kuna Toivo töötas ühes tuntud solaariumikeskuses ja tal juhtumisi olid ka võtmed kaasas, läksime sinna. Kohale jõudes küsisin, kas tal kondoomi ka on? Saanud eitava vastuse, käskisin ma tal otsemaid apteeki tooma minna.

Seni kuni ta ära oli, võtsin oma telefoni ette. Olin klubis ka Siimu numbri võtnud. Helistasin talle ja küsisin, kas ta ehk tahaks meiega ühineda. Muidugi oli ta nõus. Kui Toivo tagasi tuli, informeerisin teda asjaolude muutustest ja jäime Siimu ootama. Kui Siim saabus, läks kõik juba oma teed pidi. Noorus ongi hea aeg teha kõik fantaasiad ja katsetused läbi. Et sarved ikka maha joostud saaks!

Foto: SCANPIX

Jana: Minu kõige pöörasem seksikogemus toimus umbes 4-5 aastat tagasi ühes Tallinna hubases korteris. Tegemist oli ühe tuntud inimesega, kellega saime aeg-ajalt kokku, privaatselt.

Nimelt tuli temalt ettepanek grupiseksile. Sel ajal olin ise ka vaba ja vallatu, seega võtsin kutse vastu. Väga mõnus kogemus oli, mina (naine), ja kaks meest. Kogu akt toimus umbes tund aega ja ma tundsin end nii hästi, kaks meest rahuldamas mind. Mmmm...

Ülimõnus kogemus oli, kordaks iga kell uuesti. Võin pidada seda kõige pöörasemaks, sest iga kord seda inimest meedias nähes tuleb see seksikas ja kirglik öö meelde.

Katrin: Mõningad aastad tagasi otsustasin võtta väikse puhkuse ning sõitsin paradiisisaarele Indoneesias. Noore inimesena kohtusin paljude uute ja põnevate inimestega ning peod olid pöörased. Kohtasin seal ka vahvat noormeest Prantsusmaalt, kellega tekkis kohe selline kuum side.

Peo käigus ei suutnud me teineteisest enam käsi ega suud eemal hoida. Ühel hetkel otsustasime peolt põgeneda noormehe kämpingutaolisesse majakesse, mida ta jagas koos sõbraga (kes meist peole jäi).

Kiirustades õnnestus meil ära murda kämpingu võti, seega noormees lõi akna sisse ja avas selle seestpoolt. Voodisse maandudes kukkus meie peale laes rippunud tüll, mille viskasime sõbra voodisse, et see meie asjaajamist ei segaks. Pöörase tegutsemise ajal murdusid voodil alt tagumised jalad, mis siiski meie tegutsemist ei lõpetanud ja ajasime asja õnnelikult lõpuni.

Hommikul, kui sõber oli ka peolt jõudnud ning meie ennast üles ajasime, oli toast sõda üle käinud, ning mõlemad lahkusime sõnagi lausumata sündmuspaigalt. Siiani seda seika meenutades, olen naerupisarates.

Foto: Vanemuine/ Georg Rosma

Kaire: Otsustasin ühel päeval oma meest üllatada ja mängida talle Punamütsikest. Otsisin kostüümilaenutusest keebi ja panin ise kokku riietuse: valged sukad punaste lipsukestega, punane seelik, valge särk, must korsett, mustad kingad ja punane keep. Varustasin end veinipudeliga ja lisasin korvi snäkke, mis olin kodus valmis teinud.

Oli ilus sügispäev. Võtsin korvikese ja sõitsin bussiga kesklinna oma mehele tööle vastu. Mind nähes, oli ta pisut shokis. Ütlesin, et viiksin nüüd meeleldi kurja hundi piknikule. Leidsime linnas ühe ilusa rohelise platsikese ja istusime maha nautima. Talle mu kostüüm meeldis ning pärast einet otsustasime tema kontorisse seksima minna. Mõeldud tehtud.

Kontor oli tal Tartu kesklinnas ja sinna me siis suundusime. Olimegi juba ametis, kui äkki oli ülemus ukse taga. Uks oli aga lukus ja ta kobistas sellega tükk aega. Mu mees hõikas, et oota üks hetk. Seejärel sai ukse taga kobistajale selgeks, mis kontoris toimub. Tal oli ilmselt piinlik ja ütles, et soovib mingeid pabereid, mida mu mees siis talle viima läks. Kolmandal katsel, viidi lõpuks ülemusele õiged paberid ja ta läks kiirelt ära.

Meie aga jätkasime oma toimetustega, kui mehel helises telefon. Need olid ta sõbrad, kellega oli lubanud sel päeval kohtuda. Sõbrad ütlesid, et tulevad kontorisse. Mu mees vastas, et ei ole vaja. Oodaku umbes pool tundi. Kuid nad panid vist telefoni enne ära, kui seda lauset kuulsid. Meie kirglik kontoriseiklus läks edasi, kui järsku keegi kobistas jälle ukse taga. See tundus juba uskumatu. Mees hõikas, et andku meile hetk aega ja püüdsime siis kiirelt end riidesse saada. Ma nöörisin veel oma korsetti, kui üks mees ja paar sisse sadasid. Nad juba mõistsid, mis toimus ja kõigil oli kohutavalt piinlik.

Arvan, et ainult minul oli naljakas. Üks noormees punastas ja kogeles piinlikusest. Ometi püüdsid nad head nägu teha ja ajasid meiega juttu. Mõne aja pärast oli kõigil juba rahulikum olla, kui ma neile enda tehtud snäkke korvikesest pakkuma hakkasin. Mulle öeldi, et ma olen nagu Punamütsike ja mina vastasin, et seda ma ju olengi ning punastamine ja piinlikkus olid ruumis tagasi.