Mis on aastatega näitlejatöös muutunud?
Räägitakse ikka, et lavale minnakse mängima kedagi teist, aga nüüd ma olen hakanud vaatama, et lavale minnakse mängima iseennast. Olema see, kes päriselus ei julgeta olla, olema päris ise. Ja see töö muutub nagu veel rafineeritumaks, täpsemaks.
Olete ühes kunagises intervjuus öelnud, et tahaksite mängida Elmo Nüganeni käe all. Nüüd see unistus lavastuses „Meie, kangelased“ täitus. Kas see oli raske töö?
Jah, see oli väga hea ja raske töö. Raske selles mõttes, et ma ei olnud kindel, kas ma väärin usaldust ja kas olen nii nõudliku projekti jaoks juba vajalikus vormis. Aga Elmo valdas materjali ja kogu prooviprotsessi väga hästi ning programmeeris asja nii, et kõik finišeerus esietenduseks.
Olite ainus näitleja selles trupis, kes oma rolli eest preemia sai.
Jah, sain esimest korda Eesti Teatriliidu aastapreemia!
„Kes kardab Virginia Woolfi?“ tegite bulgaarlasest lavastaja Mladen Kiselovi käe all, kes on Moskvas õppinud, pikka aega Ameerikas lavastanud ja elab nüüd Eestis. Mis keeles töö käis?
Vene ja inglise keeles. Kiselov oli meil proovides skisoidses seisundis, sest noorem põlvkond ei oska ju enam vene keelt ja ka meie Epp Eespäevaga, kes mängib Marthat, oleme selle osaliselt unustanud. Kiselov oli skisoidses seisundis ka selles mõttes, et ühelt poolt oli tal Venemaal omandatud Efrose kool ning teiselt poolt Ameerikas 20-aastase töötamisega saadud ameerikalik pragmatism. Lisaks lõunaslaavi temperament. Oi, mulle meeldis temaga töötada!