Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Vaata, milline võib tulevikus välja näha alkoholireklaam

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24
Copy
«Terevisioon» pani kokku alkoholireklaami, mis peaks vastama plaanitavatele uutele alkoholireklaami piirangutele
«Terevisioon» pani kokku alkoholireklaami, mis peaks vastama plaanitavatele uutele alkoholireklaami piirangutele Foto: Kuvatõmmis

Täna hommikul pani ETV saade «Terevisioon» kokku alkoholireklaami, mis peaks vastama plaanitavatele uutele alkoholireklaami piirangutele.

«See on tuntud Eesti viinatootja Eestis toodetud viin ehk alkohoolne jook. See teeb purju. Viin on maitselt kibe, värvusetu ja etanoolisisaldus on 40 protsenti,» kõlas «Terevisiooni» koostatud viinareklaam.

Eile ilmus uudis, et sotsiaalministeeriumis valminud eelnõu piirab alkoholireklaami ja alkoholi kättesaadavust. Muu hulgas keelatakse müük tanklates ning toitlustusasutustes kaovad happy hour'i pakkumised. Lisaks sellele soovib sotsiaalministeerium kohalikele omavalitsustele tagasi anda õiguse piirata alkoholimüüki toitlustusasutustes. 

Vastavalt kavandatud eelnõule ei tohi alkoholireklaam edaspidi sisaldada helilisi ja visuaalseid kujunduselemente. Täielikult keelatakse alkoholi välireklaam.

Posted by Eesti Televisioon on Tuesday, 20 October 2015

Tagasi üles