Üle 5 aasta tegutsenud ilutoodete veebikaubamaja MyLook tutvustas eile Roosikrantsi tänaval oma esimest esinduskauplusest ning näitas uuenenud brändi. Kohal olid tuntud ilusõbrad ning koostööpartnerid.
Galerii: MyLook veebikaubamaja avas Tallinnas pidulikult esinduspoe
Populaarne veebikaubamaja MyLook avas ilusõpradele oma esimese esinduskaupluse uksed ning tutvustas uuenenud brändi nägu.
«Tegu on meie esimese esinduspoega ja meie pidevalt uuenev sortiment koosneb praegu uudisparfüümidest ning bestselleritest,» selgitas MyLook tegevjuht Jan-Kristjan Michelson. «Mõnikord peljatakse internetipoest ostmist, sest toote kvaliteedis ei ole ju võimalik ekraani vahendusel veenduda. Nüüd saavad meie kliendid ihaldatud parfüümi enne ostmist ka proovida.»
Uuenenud näoga MyLook on täna Eestis veebikaubamajade hulgas turuliider, pakkudes püsivalt soodsate hindadega enam kui 5000 erinevat ilutoodet. Iga päev postitatakse Eestis ja Soomes üle 500 tellimuse. Uue brändi kujunduse autor on disainiagentuur Velvet.
Uue punase-valge MyLookiga saab tutvuda ka nädalavahetusel toimuval messil Ilu Sõnum.
MyLook on avatud Tallinna kesklinnas aadressil Roosikrantsi 11 tööpäevadel ajavahemikus 10.00-17.00.