Eelmisel nädalal kahekümne kahest TNS Emori poolt mõõdetavast kanalis eetris olnud 5307 saatest esimesele kohale tõusis TV3 menusaade «Su nägu kõlab tuttavalt», mis kogus telerite ette lausa 240 000 vaatajat.
Teletop: näosaade tegi võimsa debüüdi
Suure tõusu tegi tabelis Kanal 2 saade «Saladused», mis lennutas end 33.kohalt 9-10 kohta jagama. «Nädalalõpp Kanal 2ga» jagab saatega sama kohta ning tegi languse teiselt kohalt. Populaarne näosaade on ainus TV3 saade esikümne seas.
TOP 10 VAADATAVAMAT SAADET (NÄDAL 40)
Vaatajaid saateminuti kohta
koht/ koht eelmisel nädalal/ saade/ kanal/ vaatajaid tuh/ % sihtrühmast
1/ - «SU NÄGU KÕLAB TUTTAVALT/4» TV3/ 240 000/ 19,7
2/ 4 «KODUTUNNE» Kanal 2/ 191 000/ 15,7
3/ 5 «PILVEDE ALL» Kanal 2/ 188 000/ 15,5
4/ 6 «NAABRIPLIKA» Kanal 2/ 180 000/ 14,8
5/ 8 «PEALTNÄGIJA» ETV/ 155 000/ 12,7
6/ 4 «ÕNNE 13» ETV/ 152 000/ 12,5
7/ - «PILVEDE ALL 150» Kanal 2/ 150 000/ 12,3
8/ 11 «RADAR» Kanal 2/ 143 000/ 11,7
9-10/ 33 «SALADUSED» Kanal 2/ 140 000/ 11,5
9-10/ 2 «NÄDALALÕPP KANAL 2GA» Kanal 2/ 140 000/ 11,5
Sihtrühm: 4 aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 28.09.2015-04.10.2015
Allikas: TNS EMOR, Teleauditooriumi Mõõdikuuring