Ain Mäeots: tüübid, kes on laval, ei tõmba tüdrukuid mitte ainult sellepärast ligi, et naised otsiksid kuulsust

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hardi Volmeri filmi «Elavad pildid» esitlus. Ain Mäeots.
Hardi Volmeri filmi «Elavad pildid» esitlus. Ain Mäeots. Foto: Viktor Burkivski

«Tüübid, kes on laval, ei tõmba tüdrukuid mitte ainult sellepärast ligi, et naised otsiksid kuulsust, vaid nad tajuvad, kuidas lavale mineja toob oma naha turule,» kirjeldab lavastaja, näitleja ja filmitegija Ain Mäeots Rahvas arvab sarja värskes klipis.

«Publik on suur ja ohtlik metsloom, kes võib tema loodu igal hetkel hävitada, ta minema kihutada, sundida teda solvangute saatel ja häbistatuna põgenema. Tasu, mida nad saavad pakkuda tüübile, kes lavale ronides oma naha turule toob, on nende keha; täpselt sama asi nagu gladiaatorite või härjavõitlejatega.»

«Houllebecq on kirjanik, kes absoluutselt ja võimsalt üdini tungib kõikidesse valdkondadesse, mida ta puudutab, ning on samas tohutult kriitiline ühiskonna ja inimeste vastu. Tegu on maailma parima huumorimeelega kirjanikuga,» lisab Mäeots Michel Houllebecqi raamatut «Saare võimalikkus» sulgedes.

«Rahvas arvab» sari on koostööprojekt Rahva Raamatu ja Tallinna Ülikooliga ning toetuse sarjale on andnud Eesti Lugemisühing. Sarja eesmärk on toetada Eesti kultuuri ning propageerida ja väärtustada lugemist, juhtides kirjandusele tähelepanu säravate persoonide kaudu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles