Galerii: Disainiöö moeetendus käsitles disaini tulevikku

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Pühapäeval toimus EKA uues õppehoones Disainiöö moeetendus, mis andis valitud disaineritele võimaluse astuda teadliku ja valdkonnast laiemalt huvitatud publiku ette kontseptuaalsemas võtmes. 

Tänavune teema käsitles disaini tulevikku ehk põhjalikumalt kui sellele igapäevaelus muidu mõtlema juhtume. See, mis on juba praegu tehtud, saab mõjutama meid, kuidas sel talvel, uuel kevadel, kahe aasta või hoopis dekaadi pärast järgmisse rõivasse suhtume. Mis saab tulevikus? Mis on ettepanekud ja visioonid? Mida disainerid ise arvavad?

KALLE AASAMÄE loob omamoodi lausa mängulisi rõivaid, mille identiteedist võib lugeda välja kohalikku mastaapi ning unikaalsust. Kui aga ülemaailmne logistika, tingimuste ebavõrdsustumine ja kõikuv finantssüsteem üha heitlikumas (poliit)kliimas muudavad planeerimise loogika õnnemänguks, siis efektiivsuse ja kvaliteedi hoidmine seisneb nutikate lahenduste loomises piirkondlikku võimekust ja vahendeid silmas pidades.

DIANA ARNO – tõusev nimi Eesti moemaastikul. Kuhu ja kuidas edasi? Kvaliteet, eksklusiivne kangaste valik, elegants ning omane stiilitunnetus, ateljee ja butiigi rajamine, rebränding, sinna juurde paljude lisanüansside läbitöötamine on teinud ettevõttest eheda õpikunäite, kuidas areneb disainerbränd.

TRIINU PUNGITSat teab publik juba pikalt omanäolise, kunstilise ning väga eksperimentaalse rõivaloomingu järgi. Tegu on justkui filosoofiliste rõivastega, mille kaudu otsib ja katsetab disainer uusi vorme, väljendusviise, tehnoloogiaid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles