Eesti suurim tänavatoidu ja kohvi pakkuja ning juhtiv mootorikütuste ja esmatarbekaupade jaemüüja Statoil Fuel & Retail Eesti AS rajab oma teenidusjaamade võrgu baasil Eesti laiema pagarikodade keti ning suurendab oluliselt pakutavate pagaritoodete sortimenti.
Pildid: Statoili teenindusjaamades avati pagarikojad
Eelnevate investeeringute raames on Statoil varustanud oma teenindusjaamad ahjudega, kus saab küpsetada erinevaid värskeid pagaritooteid.
26. augustist lansseeritakse kontseptsioon «Parim pagar» ning teenindusjaamad hakkavad pakkuma värskeid pagaritooteid, mida pakutakse klientidele soojadena ja otse ahjust.
«Laiendame oluliselt oma pagaritoodete sortimenti ning hakkame klientidele pakkuma igapäevaselt kohapeal küpsetatud sooje soolaseid ja magusaid saiu ning pirukaid, mille valik suureneb oluliselt,» ütles Statoil Fuel & Retail Eesti kaubandusdirektori kt Diana Veigel.
Esialgu tekivad Statoili pagarikojad Tallinna ja Harjumaa 20 teenindusjaama ning aasta lõpuks laieneb pagarikodade võrgustik kõikidesse jaamadesse üle Eesti.
Statoili töötajad läbisid eelnevalt põhjaliku koolituse spetsialistide juhendamisel, et tagada toodete suurepärane maitse ja väljanägemine.
«Värskelt küpsetatud pagaritoodete tarbimine kasvab kogu Euroopas ja ka Eestis ning meie soov on selle trendiga kaasa minna, et vastata klientide soovidele ja ootustele. Soe ja lõhnav otse ahjust tulnud pagaritoode on parim valik kohvi kõrvale ja pakub inimestele mõnusat emotsiooni ja hubast kodutunnet,» ütles Diana Veigel.
Uute ahjude kasutusele võtmine võimaldab Statoilil suurendada pagaritoodete sortimenti oluliselt ja esialgu jõuavad kliendini otse ahjust liha-, viineri ja suitsukana pirukad; pekaani-, vanilje-, kohupiima- ja minipähkli magusad saiakesed, minicroissantid ning singi-juustu croissantid ja juusturullid.
25. augustill olid huvilised oodatud Statoili hommikusöögile Tallinnas, Sõle tänaval aadressil Paldiski mnt 44 asuvas teenindusjaamas.
Hommikusöögi käigus tutvustas Statoili tootejuht Perbi Võsumägi uute pagarikodade kontseptsiooni ning Sõle jaama vanemmüüja Tanel Gabthsenko teenindusjaamade tööprotsesse ja toimimise põhitõdesid, mille järel maitsti üheskoos ka uut «Parima Pagari» tootevalikut.
Pagarikodade kontseptsiooni lansseerimine algab Tallinna ja Harjumaa 20 teenindusjaamast ning aasta lõpuks on «Parima Pagari» kontseptsioon laienenud üle Eesti.