Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Clarksoni, Hammondi ja May uuel saatel on jalustrabav eelarve

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24
Copy
Jeremy Clarkson (vasakul), Richard Hammond ja James May (paremal)
Jeremy Clarkson (vasakul), Richard Hammond ja James May (paremal) Foto: SCANPIX

Jeremy Clarkson, Richard Hammond ja James May saavad uut autosaadet tehes enda käsutusse muljetavaldava eelarve, mis teeb sellest ühe Briti kalleima telesaate läbi aegade.

Endine «Top Geari» trio sõlmis Amazon Prime'iga lepingu, mille kohaselt teevad nad saadet 36 episoodi ehk kolm hooaega, vahendab Digitalspy. Projekti eelarveks on 230 miljonit eurot ehk umbes 6,5 miljonit eurot episoodi kohta.

Produtsent Andy Wilmani sõnul oli just pakutav rahasumma see, mis innustas mehi Amazoniga lepingut sõlmima.

«See algas väga kolkalikult. Lepingute sõlmimine pole meie tugevaim külg. Me oleme kõik väga kehvad ärimehed,» ütles Wilman.

Wilman selgitas, et nad kaalusid neljakesi erinevaid pakkumisi ja otsustasid, et nende põhilised nõudmised on täielik loominguline vabadus, piisavalt raha ja autoreklaamide puudumine. Huvi tundsid Netflix ja teised USA teenused ning ühendust võttis ka Briti kanal ITV. 

«Kõik, kellega rääkisime, ütlesid Amazoni kohta seda, et nad lubavad meil rahus oma saadet teha. See oli meie jaoks väga tähtis - me ei taha sekkumist ega vaja valvamist,» ütles ta.

Uued episoodid saavad olema tunnipikkused ja ilmuvad Suurbritannias, USAs ja Saksamaal kord nädalas. Debüüti on oodata 2016. aasta sügisel. Saadet produtseeritakse Suurbritannias, selles saavad olema stuudios filmitud lõigud ning trio tavapärased seiklused ja väljakutsed üle maailma. The Stig ja teised elemendid jäävad aga BBC kasutusse.

Tagasi üles