Kolmapäeval, 5. augustil toimunud Baltika Grupi moeõhtul esitlesid tuntud moegurmaanid oma nägemuse Ivo Nikkolo, Baltmani, Mosaici, Bastioni, Montoni ja Blue Inc Londoni sügis-talvistest kollektsioonidest.
Galerii: Baltika brändide sügishooaja showd väisas kirev seltskond
Baltika Grupi juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul muutub Baltika aasta-aastalt rahvusvahelisemaks.
„Läbi e-poe on meie brändide tooted jõudnud sel aastal juba enam kui 30 riigi tarbijateni. Oleme uhked, et selline rahvusvaheline rõivadisain sünnib meie oma Eesti disainerite käe all,“ rääkis Milder.
Baltika kvartali hoovis asuvas ehitusjärgus ärihoones toimunud moeõhtul näidati disainerite uusimat loomingut ja sügishooaja trende.
Naistemood soosib värve, põnevaid lõikeid ja kleidi kandmist pükstega, mis toob Baltika brändide tootevalikusse nii ajatut klassikat kui uudset disainikeelt. Meestemoes teevad aga ilma aimatavad vihjed 1970ndatest ja sinine värv.
Külalisstilistidena lõid kaasa moe- ja elustiiliblogija Helene Vetik (stiliseeris Ivo Nikkolo show), Brand Manuali konsultant Rauno Pello (Baltman), stiiliblogija Hanna Martinson (Blue Inc), Ilumessi peakorraldaja Katrin Pihela (Bastion), SmartStyle by Merit Boeijkens stilist Merit Boeijkens (Mosaic) ja stilist Karl Keskla (Monton).
Teiste hulgas astusid modellina lavale ka Eesti tippjalgpallurid Martin Vunk ja Alo Bärengrub. Baltika on Eesti Jalgpalli Liidu pikaaegne toetaja, varustades Eesti rahvuskoondist esindusülikondadega.
Baltika moebrändide veebipood asub aadressil andmorefashion.com
Vaata pildigaleriid moeshowd väisanud seltskonnast!