Naisteajakiri Marie Claire raiskas miljoneid dollareid, et promoda oma 20. aastapäeva ajakirjanumbrit. Kui raha juba laiaks oli löödud, ilmnes tõsiasi, et seda tehti kolm aastat vana fotoga ja pealegi ilmus see nende konkurendi Harper’s Bazaari kaanel.
PIINLIK: Marie Claire kulutas miljoneid, et promoda end kolm aastat vana konkurendi fotoga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
20. aastapäeva number ilmus ilusas luksuslikus karbis, koos Estee Lauder’i ripsmetuššiga, mis saadeti kõikidele tellijatele.
Kampaania, et 20 aastat täitub, algas juba märksa varem. Lõputud pildid ja videod, ilmestamaks, et varsti-varsti täitub 20 ilmumisaastat neelas mõnusalt raha. Septembrikuu ajakirjakirjakaanel ilutseb modell Gisele Bundchen. Kuid pilt ise pärineb kolme aasta tagusest ajast, mil see esmakordselt Marie Claire konkurendi kaanel ilmus.
Pole tavapäratu, et vanu pilte fotopankadest osta saab, kuid kelle tegemata töö see on, et konkurendi foto esikaanele sutsati?