Madis Malk vihkab umbkeelseid teenindajaid

Anu Saagim
, peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Madis Malk teenindaja rollis Lounge Stereos.
Madis Malk teenindaja rollis Lounge Stereos. Foto: Kaarel Tigas / SL Õhtuleht
«Elame Eesti Vabariigis ja leian, et klienditeenindaja peaks oskama eesti keelt!». Raadiohääl ja õhtujuht Madis Malk (29) on kindel, et paljudel meist on olnud probleeme umbkeelsete teenindajatega.

«Peaaegu iga päev puutume me kokku klienditeenindajatega, kes ei oska meie rahva keelt, » kurjustab Madis Malk Buduaari veergudel. «Piisab vaid pisikesest küsimusest, kui juba kehitatakse õlgu ja näidatakse kohatult näpuga esimese ukse poole.»

«Mulle teevad muret klienditeenindajad, kes ei saa aru, mida sa neilt  õieti tellid. Üks selline olukord oli mul mõni aeg tagasi, kui ma läksin öösel, peale mingisugust üritust, välja sööma. Tellisin endale seaprae, ilma sibulate ja ahjukartuliga. Sain aga loomaliha friikartuliga, mis oli sibulatega üle puistatud.»

«Olukord lahenes sellega, et pidin talle vene keeles selgeks tegema mida ma tahan. Mulle toodi uus praad ja loomulikult ei maksnud ma selle esimese eest!»

Selliseid olukordi tuleb meil kõigil iga päev ette, kuid lahendust ei näe me kuskil. Vihase Madise sõnul peaksid klienditeenindajad oskama eesti keelt vähemalt suhtlustasandil, mis ei teeks külastatavale paigale häbi ja jääks meelde kui hea teenindusega söögikoht.

«Umbkeelsed teenindajad peaksid mingisugust muud tööd tegema juhul, kui nad eesti keelt ei oska,» on Madis oma veendumustes kindel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles