H&Mil on hea meel teatada, et 2015. aasta pühadekampaania täheks on rahvusvaheline popikoon Katy Perry. Katy osaleb ülemaailmses tele- ning printkampaanias, mis tähistab pühadehooaega just H&Mile sobival viisil: rõõmsalt ning hinnates koosolemise lusti. Kampaania esmaesitlus on 2015. aasta novembris.
H&M-i 2015. aasta pühadekampaania täheks on popikoon Katy Perry
«H&M on üks neist kohtadest, kus alustasin oma isikliku stiili kujundamist. Olen aastate jooksul järjepidevalt sobitanud H&Mi rõivaid oma ülejäänud garderoobiga. Üks põhjustest, miks ma pühadeaega nii väga armastan, on fakt, et just siis on tavaks rõivastuda mõnusalt ja nunnult. H&Mi abil on viimane võimalik iga eelarve juures. Ma ei suuda ära oodata, et näeksite maailma, mille koos Jonas Åkerlundi ja Dan Jacksoniga lõime,» lausub Katy Perry.
«Oleme elevil, et Katy Perry on meie selleaastase kampaania staar. Armastame tema juures kõike, alustades imelisest andest ja energiast ning lõpetades tema mängulise isikliku stiiliga,» tõdeb H&Mi peadisainer Pernilla Wohlfahrt.
Katy Perry on rahvusvaheline superstaar, kes murdis esimese artistina 75 miljoni digitaalse allalaadimise piiri ning ka Twitteris on tal rekordiline jälgijatenumber, üle 72 miljoni. Ta on ainus naisartist, kellel on olnud ühelt samalt albumilt viis Billboardi esinumbrit (lood «California Gurls», «Teenage Dream», «Firework», «E.T.» and «Last Friday Night»), ning ainus artist, kelle kaks videot (lood «Roar» ja «Dark Horse») said korraga Vevos üle 1 miljardi vaatamise. Katy tuuritab hetkel ringreisi Prismatic World Tour raames Euroopas, Aasias ja Lõuna-Ameerikas.