Emotsiooniderohke drift Laitses jättis võidu koju!

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Timo Anis

Nädalavahetusel toimus Laitse RallyParkis kauaoodatud „Jump for Drift“, kus eestlased lätlaste vastu mõõtu võtsid. Tegemist oli pro-klassi viimase etapiga Eetimaa pinnal ja koju jäid esikohad nii pro-street kui ka pro-klassis. Põnevust jätkus õhtutundideni!

Alati palju kirgi kütva pro-klassi parimaks sõitis end seekord Kristjan Salmre, kes võitu juba mitu aastat oodanud ning selle nimel kõvasti vaeva näinud. «„Ei osanud seda küll oodata ja eks teene tegi ka see, et ma ei pidanud kokku minema Harold Valdmaga, kes on kahtlemata üks meie paremaid sõitjaid»,“ tunnistab Salmre ning ei unusta loomulikult ka oma meeskonda tasemel panuse eest tänada.

Salmrele endale tuli võit ka seetõttu üllatusena, et asjas sees olles ja võistluste kulgu mitte jälgides lasi ta endale kärbseid pähe ajada. Nimelt arvas mees finaali sõites, et tegu on hoopis 3.-4. koha sõiduga. „«Ilus üllatus oli“», naerab mees, kuid tunnistab, et mõnikord on kaotamine lihtsamgi. «„Kui ei võida, on elu rahulikum. Iga koht üles toob uusi sõpru, aga paraku ka vaenlasi.“»

Ohtlik rada lõhkus autosid.

Foto: Timo Anis

Kuivõrd betoonäärtega Laitse rada on küllaltki nõudlik, siis tuli lisaks autodevahelistele plekimõlkimistele ette ka mitmeid avariisid vastu raja äärt, kus kannatajateks jäid õnneks siiski vaid autod ja mitte inimesed. Kõige kõvema kokkupõrke seinaga tegi Randar Kajo, kes enam kui 100-kilomeetrise tunnikiirusega betoonpiirdesse põrutas. Kajo sõnul oli raske öelda, mis täpselt juhtus ja hiljuti teisegi pea samaväärse äparduse üle elanud autosportlane oli siiralt õnnetu. «„Arvestades, kui raske on Eestis sponsoreid leida, siis ei ole ma kindel, kas enam autot sõidukorda saangi»,“ nentis noormees. Peamine on siiski, et suuremaid tervisehädasid ta enda juures ei täheldanud ning tuleb vaid pöidlaid hoida, et ka majanduslik pool positiivse lahenduse leiab.

Sisemine ilu on põhiline!

Pro-street klass tõestas, et tõesti ongi tähtis just sisemine ilu, sest võidu võttis Margus Mangus, kelle auto küll võrdlemisi tagasihoidlik välja nägi, kuid sellele vaatamata vastastele tuule alla tegi. Võit tuli superpõnevas finaalis Raitis Mauransi vastu alles pärast kordussõitu, sest esimese ringi puhul paremat võistlejat määrata ei õnnestunudki. Veidi rajaäärt kündnud lätlane pidi lõpuks siiski eestlase paremust tunnistama. „

Jump for Drifti“ näol oli tegemist Eesti driftiajaloo suurima võistlusega, kus osales üle kaheksakümne auto. Seni oli suurima võistluse stardijoonel olnud enim 50 võistlejat ja seekord oodati umbes 70. Seegi number sai löödud ja korraldajad on üritusega tõeliselt rahul. «„Kõik sujus suurepäraselt, ilm oli suviselt kaunis ja pealtvaatajaid oli palju kohal. Eriti, kui arvestada, kui palju suuri üritusi samal ajal veel toimus»,“ nendib Marko Opmann rahulolevalt ning tänab kohaletulnud pealtvaatajaid ja meeskonnaliikmeid.

Tulemused:
Pro-klass
1. Kristjan Salmre
2. Karl Sander Lebbin
3. Jarmo Luht

Pro-street klass
1. Margus Mangus
2. Raitis Maurans
3. Alvis Buls

Street-klass
1. Matiss Kreslins
2. Intis Berzins
3. Edijs Lukins

Tagasi üles